3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie

Ga je 15 augustus mee op 3-landenroute?

Peiling eindigde op 14 aug 2021, 16:17

Jazeker, en ik BBQ mee na afloop
18
64%
Jazeker, maar na de rit ga ik naar huis
0
Geen stemmen
Misschien, afhankelijk van....
3
11%
Nee
7
25%
 
Totaal aantal stemmen: 28

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door peter n.d. » 24 aug 2021, 19:40

Beste forumrijders , dat ijsje smaakt zeer goed en ideaal om de gaatjes na de barbecue , de gaatjes op te vullen . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door peter n.d. » 24 aug 2021, 21:15

Beste forumrijders , en dan nu eindelijk tijd om het verslag van deze rit te schrijven en op het forum te plaatsen . Erik had een plan opgevat om , samen met zijn forumleden , een rit te organiseren over drie Landen aansluitend met een bbq georganiseerd door onze goede vriend en erelid van dit forum Chrit . Maar zoals we allen weten bijt tante corona nog steeds sterk van zich af , ondanks de vaccins .Het zag er op het eerste gezicht nog goed uit , maar weldra gooide ze toch weer roet in het eten . Duitsland werd geschrapt van deze rit en moest Erik zijn rit aanpassen , ook het gedeelte in mijn geliefd vaderland liep gevaar daar de cijfers ook hier weer stijgen en het was boordje kantje of we het gedeelte in Belgie wel konden rijden . En niet alleen tante corona zorgt ervoor dat de rit moest worden aan gepast , ook de veelvuldige regen had hier en daar voor heel wat problemen gezorgd en daar door vielen de veerponten weg en werd er voor gekozen om tweemaal de autosnelweg te nemen als alternatief .Maar den Erik heeft dit schitterend opgelost en na diversie keren de rit hebben te gereden en aangepast te hebben werd de uiteindelijk route op zijn punt gezet . Dank je wel Erik , om zoveel moeite te doen om steeds de ritten zo te maken dat het steeds weer genieten is voor de forumleden . Dus nadat ik me had opgegeven , zowel voor de rit als de bbq , kon het voor mij niet rap genoeg de 15 zijn. Ook kwam het geweldig uit want ik was in verlof en kon dus rustig de tijd nemen om te eten en rustig bijpraten over de rit en ik moest niet kijken op een uur om thuis te komen .Dus de Wing werd het weekend ervoor nog eens extra verwend met een wasbeurt en ook zijn maandelijkse behandeling met het flesje Valma dat de tupperware delen een mooie glans geeft . Wie dit product gebruikt moet zeker niet te rap te werk gaan , want niet of slecht behandelde delen zie je als je in de zon rijd of de de wing gewoon in de zon staat .Daarom na het afdrogen van de wing en het aanbrengen van het product ruim de tijd nemen om elk deel te behandelen en op het einde nog eens met een zacht doek de hele motor nog eens over te doen . Tja , wie mooie voor de dag wil komen moet er heel wat voor over hebben .Reken maar op een paar uur extra werk , maar het resultaat beloont de inspanning . Dus vrijdag de laatste dag gewerkt en met veel belangstelling geluisterd naar de weersvoorspellingen voor het weekend . Zondag , eindelijk , om 6uur 30 op gestaan en na het ochtend ritueel ( onbijt , bezoekje aan het kleinste kamertje , lijf en leden verfrist )nog even de wing controleren , bandenspanning en olie . Het regenpak toch maar in de koffers gestoken want er bestond kans op een regenbui in de avond uren .Om 8 uur werd de motor gestart en reed ik alleen weer weg . Bob had geen zin om vroeg op te staan en Christine zat meer in met de nieuwe keuken en de nog te doen werken die er vooraf gaan , zoals de oude keuken uitbreken , tegels afkappen , elektriciteit en waterleiding aanpassen , de beschadigde muur herplakken,, schilderen , en zorgen dat er geen of bijna geen stof naar de living of naar de bovenverdieping werd verspreid . Dus over al in het huis stonden dozen van de leeg gemaakte keuken en veranda . Dus voor mij was het dubbel genieten van deze dag , even ontsnappen aan de chaos en aan het komende werk dat eraan kwam . Dus alleen op de weg en de zon vergezelde mij naar het startpunt dat dit maal de Mc Donalds was in Nederweert .In de week even op de kaart gekeken en de computer de route laten uitrekenen ( ongeveer 1 uur en 47 minuten te rijden ) . Dus de cruise controle op 110 gezet , lekker muziekje erbij en gaan met die banaan .Eerst de ring van Brussel , daarna de E19 richting Antwerpen , ring van Antwerpen , daarna de E 34 richting Turnhout - Eindhoven . In Oud Turnhout even de snelweg af om de motor te tanken , had hem na dat ik hem de laatste keer van stal had gehaald niet getankt . Het lampje van de reserve tank inhoud had al eens geknipperd juist aan de afrit .Dus hoog tijd om hem van het nodige vocht te voorzien en hier is het nog wat goedkoper dan in Nederland , al hoewel hij hier ook al duur genoeg is .Tja , vader staat moet natuurlijk ook zijn overgrote deel krijgen van elke pleziertje dat de gewone werkmens zich nog kan permiteren ( voor zolang het nog duurt , want vadertje staat wil steeds hogere prijzen en taxen om bevoorbeeld de coronacrisis te betalen of het klimaat te sparen door de vervuiler te laten betalen .), maar we wijken af .Na de tankbeurt werd weldra de grens bereikt en hier even gekeken of er geen controle was , maar er was niets te zien en ik reed verder Nederland binnen .Ik had nog ruim de tijd om de startplaats te bereiken en hield me dan ook aan de wettelijke snelheid van 100km per uur .In Eindhoven richting Venlo - Maastricht volgen , de A2. Even later werd ik ingehaald door ons bekende duo , de Chris en Joka , een korte groet en zo sluit ik me aan bij dit vrolijke duo .De snelheid ging nu wel omhoog en weldra bereikten we het startpunt . We waren de eerste .Even wat bijpraten , en daar kwam na een tijdje een ander koppel met een B.M.W. en weldra druppelden er meer rijders en rijdsters binnen ..Het vervolg van het verslag krijgen jullie later deze week . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob ( de langslaper , Christine ( de piekeraar ) , En peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 617
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Herveld

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door orie » 24 aug 2021, 21:31

Kijk er weer met smart naar het 2e deel uit peter.
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3914
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door director » 24 aug 2021, 21:52

Kan niet wachten Peter...
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2375
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door Chrit » 31 aug 2021, 16:47

Heerlijk verhaal....
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2643
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door pieter » 31 aug 2021, 17:06

Met smart ergens opwachten kan soms lang duren. :lol: :lol:

Groet Pieter & Lianne.
A Man's got to know his limitations

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door peter n.d. » 05 sep 2021, 19:52

Beste forumrijders , het vervolg van het verslag liet wat op zich wachten door verschillende factoren , maar hier ben ik er dan mee .Dus langzaam aan kwamen bekende en minder bekende gezichten de parking op gereden .Iedereen was weer blij dat er weer eens werd gereden . En de route daar hoorde achteraf aan tafel geen klachten van . En het weer liet zich ook van haar beste kant zien , aangename tempratuur , de zon verwarmde met haar stralen en liet de motoren schitteren in haar zonnestralen en het bleef droog . Als zowat iedereen er was die zich had opgegeven werd het startsein gegeven .Astrid en Erik voorop en hekkensluiter van dienst was onze wel bekende bebaarde molenaar : RonalT . Eigenlijk was hij niet echt de laatste want Chrit met zijn Trike was de eeuwige laatste rijder en RonalT was de eeuwige voorlaatste . En al wat er tussen reed verwisselde regelmatige van positie dankzij het wel bekende systeem .Weldra zet de sliert motoren zich in gang en werd het genieten van de eerste kilometer tot de laatste meter dat er werd gereden .De rivier ,de maas was de hoofdspeler in deze rit , soms heel kortbij , en dan weer wat verder weg .Soms wat hoger, soms wat lager en soms verstopt achter struikgewas , bomen, huizen of gewoon achter een dijk Maar ze was steeds een constante en een zekerheid . Een rivier volgen is steeds voor een motorijder een waar genoegen . Ze kronkelt en draait en de dijk weg ernaast kronkelt lustig mee en wat tovert er een glimlach op het gezicht van zij die deze weg berijden .Wandelaar, fietser , rolschaatser , motorijder, wagen, ieder geniet van de kronkelende weg . Sommigen wat rapper ,andere op hun dooie gemak .Soms werd er e ven afscheid genomen van onze watermaatje , maar even later kwamen we hem / haar weer tegen ( is een rivier vrouwelijk of manlijk ?, ik zou het niet weten en trek het me alle zins niet aan ) . Soms was het opletten voor andere weggebruikers , blikken dozen namen soms de hele weg in beslag , soms waren het groepjes getrapte tweewielers die de weg in beslag namen . Maar de Forum GoldWingrijders zijn het gewend en leiden hun motoren met een uiterste precies door de groepen fietsers , wandelaars , en neen onze groep bestond niet alleen uit Goldwing rijders , ze bestond ook door een Guzzi , B.M.W. , Suzuki Burgman 650 exec , Honda 1300 St , maar iedereen die met een motor rijd is welkom .Ook werd er stevig gegroet aan de tegen moet komende motorijders .Het leek wel op sommige momenten dat iedereen het zelfde idee had om de Maas te volgen . Als ik me niet vergis reden wij stoom afwaarts en lag de Maas vaak rechts van ons .Of het nu links was of rechts was , het maakte niet uit , het was een prachtige route die Erik in elkaar had gebokst . Sommige stukken kende ik nog van een Paas rit . Weldra bereikten we onze lunch dorp . De motoren werden geparkeerd op het markt plein . En we begaven ons naar een taverne waar de baas onze komst met een grote glimlach begroette . Het eten en de drank werd besteld en aan menige tafel was het plots stil als het eten van bord naar de maag verhuisde. Een teken dat het smaakte . Ook menig lach schaterde op het gezellig terras . De motoren werden intussen gekeurd en vaak op de gevoelige plaat vast gelegd door menig omstaander en die zich vaak afvroeg waar knopje a of b zou dienen . Al vaak mee gemaakt , waar een groep motorrijders zit stopt vaak een andere groep motorrijders om ook te genieten van spijs en drank .Na de afrekening werden de motoren weer gestart en werd het tweede deel aangesneden . Ook hier was de Maas weer onze hoofdspeler en werd deze weer gretige gevolgd .Naarmate de kilometers op de tellers bijkwamen des te korter kwamen we bij ons eindpunt . Tweemaal werd er een stukje autoweg voorgeschoteld , maar twee keer was het erop en weer eraf .Het laatste stukje brengt ons in ons wel bekend Belgenland . Met zijn slechte wegen torenhoge belastingen , talrijke overbetaalde regeringen en overheden , waar geld voor het herstellen van wegen voor een grote deel in een paar zakken belanden en er bijna niets overschiet voor de herstelling . In Maasmechelen werd juist aan de afrit gestopt en werd het voordelige voor de Nederlandse rijders om hun brandstof tank te vullen met het kostbare goedje daar het hier iets goedkoper is dan in Nederland . Het laatste deel van deze rit krijgen jullie later deze week , waarin ik het vervolg van de rit beschrijf , de bbg en de terugrit en thuiskomst van mij beschrijf . :mrgreen:
Met vriendelijke Groeten Van den Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2375
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door Chrit » 14 sep 2021, 16:33

Is de week al niet lang voorbij Peter? 🤭🤭🤭
Groetjes
Chrit Gunther

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door peter n.d. » 19 sep 2021, 12:51

Chrit schreef:
14 sep 2021, 16:33
Is de week al niet lang voorbij Peter? 🤭🤭🤭
Beste Chrit , door verschillende factoren , zoals werk ( begin meestal om 2uur30 in de ochtend en eindig om 17 uur en pas thuis rond 17uur30 :shock: ) , klusjes ( dringende klusjes , Wing poetsen , auto wassen , een herstelling van iets dat weer eens stuk is, gras en tuin onderhouden , containerpark met een bezoekje vereren en wat oude spullen achterlaten , enz , enz ) , Bob die de computer nodig heeft voor schoolwerk , moe , een route uitstippelen om te rijden met de Zellikse motorvrienden , vrouwlief die ook nog wat aandacht en liefde nodig heeft :lol: :D , kortom tijd te kort en dan moet je wat keuzes maken , wat stel ik wat uit en wat moet echt dringend gebeuren . En zo komt het dat ik de laatste tijd wat minder op het forum kan lezen en schrijven :oops: , maar geen nood ,geniet en lees, hier onder staat het laatste en smakelijkste deel van de capriolen van de forumleden :roll: :lol: :wink: . hopend op enige begrip van uwen twege naar mijne twege van mijn tijds te kort :mrgreen: . Met vriendelijke en welgemeende groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door peter n.d. » 19 sep 2021, 14:12

Beste forumleden , zie hier het laatste deel van dit verslag van deze geweldige rit die voor eeuwig in mijn geheugen is gegrift en opgeslagen in een of andere lade van mijn geheugen .Wat ik nog wou toevoegen aan het vorige verslag , was dat we na het laatste stukje autosnelweg nog een laatste keer de Maas konden bewonderen in al haar glorie en schoonheid .Dus we pikken de draad weer op aan het pompstation . Ook werd er gauw in de shop door verschillende rijders en duo's wat te drinken gekocht De zon was lekker van de partij en de tempratuur was behoorlijk de hoogte in geschoten zodat menig rijder en duo last had van een tong die aanvoelde als een droge stuk leer ..Nadat de motoren van het nodig vocht waren voorzien en de rijders en duo's hun dorst hadden gelest werd het startsein gegeven voor het laatste deel van deze rit .Hier werd de rit in al zijn schoonheid verder gezet , even door wat lichten en ronde punten en weldra reden we weer door een weg omzoomd door bomen , hier en daar ontbroken door een bedrijf of een huis . Ook nog wat haarspelbochten er boven op en de pret kon niet meer op . Even weer door een dorpskern en weldra zocht en vond Erik de kalme en rustige wegen door de bossen en weilanden .Landschappen die achter elke draai er weer anders uit zien , dat is typische Belgische Limburg . Wat ook typische Limburgse is zijn de talrijke fietsers en wandelaars die hier genieten van de pracht en rust en schoonheid van dit stukje Belgie".Wegje in weg oversteken , even later weer een ander weg je indraaien , de rijders en duo's hun honger en verlangen naar de volgende bocht , andere landschap , werd op deze manier schitterend gestild door deze wonderbaarlijke route , keren , draaien , gas geven , weer afremmen en weer het gas erop .Elke gereden km bracht ons dichter bij het eind doel of punt waar de forumleden konden genieten van een bbq. De motoren werden geparkeerd en de motoren tikten nog wat na van de geleverde inspanning , helmen en vesten verdwenen in de topkoffer of zijkoffers en we konden onze voeten onder tafel schuiven . Sommige rijders en duo's verdwenen even om zich wat te verfrissen en wat andere kledij aan te trekken . Zij kampeerden of hadden een kamer in de buurt . De anderen genoten intussen al van wat drank . Er stond op de tafels een kaars in een bolle glas en menig rijder grapte hierover , de inhoud leek op een glas bier zonder schuim of een of andere exsotische drankje . Er werd na gepraat over de geweldige rit en hier en daar klonk gelach aan de tafel om de 1 of andere forumlid die zich had laten foppen door de inhoud van het bolle glas . Weldra werden we vriendelijke uitgenodigd om onze honger te stillen met de bereide gerechten , zoals salades , pasta's en natuurlijk de gebakken stukken vlees , bestaande uit worst , pens , ribstukjes , kip , brochette . Sausjes allerhande , groentjes , vis , eitje hier was het genieten van de typische gastvrijheid van de Limburgers Er was voor ieders mondje wel iets wat hij of zij lustte .En men kon meermaals zijn bord gaan vullen wat menig deelnemer dan ook deed . Kortom , een geweldige afsluiter van deze rit . Ondertekende had het zich niet beklaagd dat hij ook ingetekend had voor deze bbq, gelukkig had hij verlof en moest hij deze keer op geen uur zien om de terugreis aan te vatten . Ik had nog trek en zag aan andere tafels van andere gasten dan van het forum , mooie gevulde glazen gevuld met ijs en fruit , andere met chocoladesaus s verschijnen . Besteld mij ook eentje en weldra werd er hier en daar ook eentje besteld . Ijsjes zijn geweldig om hier en daar nog wat gaatjes te vullen .Nadat de hongerige magen waren gevuld , de dorstige kelen waren gelaafd aan bier of frisdrank werd er afgerekend en verdwenen er al een aantal deelnemers van deze rit .Ook mijn tafelgenoten besloten naar huis terug te rijden en ook ik nam afscheid van de forumleden die lekker nog wat konden genieten van een drankje of een ijsje .Een select groepje , toevallig zij die een kamer in de buurt hadden of kampeerden bleven gezellig nog wat na genieten . Ik had ongeveer nog een rit van twee uur voor de boeg eer ik mijn voorwiel op de oprit opreed .Eerst nog een stukje binnendoor , daarna de snelweg op . Even werd ik achter volgt door een grijze B.M.W.. Daar zaten twee heren in uniform . De auto herkende ik omdat ik vroeg vaak op deze snelweg reed . De heren bleven een hele tijd achter mij aanrijden , maar plots kwamen ze toch voorbij en de passagier groette mij en stak zijn duim omhoog . Kon moeilijk zijn , de cruise control had ik op 110 gezet en bij het voor bij rijden van een andere wagen netjes gebruik maken van de richtingaanwijzers en weer netjes invoegen . Voor de heren in uniform was het duidelijk , dit was een voorbeeldige berijder van zijn tweewieler .. Heel wat later kruist ik de heren nogmaals , want zij hadden een niet zo voorbeeldige chauffeur van een sportwagen aan de kant gezet . Om 2 1 uur draait ik de oprit op en zette de motor in de garage . Graag wil iedereen bedanken voor deze geweldige dag :,JULLIE WAREN WEER EEN FIJN GEZELSCHAP . Erik en Astrid voor deze mooie en zeer toffe afwisselende rit ( heb weer een mooie stukje Nederland leren kennen ) . Onze Chrit en zijn vrouw Wendy voor de spijs en drank , en zoals ik al eerder zei , ik kom nog eens langs met de Zellikse Motorvrienden , misschien niet meer dit jaar , maar alle zins volgend jaar om te genieten van de Limburgse gastvrijheid .Bedankt vrienden en hopelijk tot gauw . :mrgreen: Met een stevige motorgroet van Bob , Christine , peter n.d sluit ik dit verslag af. :wink:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13420
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door RonalT » 20 sep 2021, 00:52

En jij, Peter, bedankt voor het mooie verslag en je gezelschap....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
tumtrans
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 mar 2012, 09:38
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ingen

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door tumtrans » 25 sep 2021, 17:19

Mooi verslag Peter! Tnx!
If you live by the sword, you will die by the sword.
-------------------------------------------------------
Kawasaki XII voyager bj1988 (2011-2014)
Goldwing 1500 se bj 1995 (2014-2019)
Goldwing 1800 bj 2007 (2019-heden)

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3914
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door director » 25 sep 2021, 18:56

Graag gedaan Peter en bedankt voor je komst en verslag.
Het is maar goed dat je de lokale politie herkende, of rij je altijd zo netjes?
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2375
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door Chrit » 29 sep 2021, 10:19

Heerlijk genoten van je verslag.
Hopenlijk volgen er nog meer leuke dagen zo.
Groetjes
Chrit Gunther

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: 3-landen route met BBQ op zondag 15 augustus

Bericht door peter n.d. » 10 okt 2021, 16:43

director schreef:
25 sep 2021, 18:56
Graag gedaan Peter en bedankt voor je komst en verslag.
Het is maar goed dat je de lokale politie herkende, of rij je altijd zo netjes?
Beste Erik , ja , ik mag van me zelf zeggen dat ik een rustige rijder zowel met de kleine blikken doos alsook met de GoldWing , en natuurlijk met mijn rijdend kantoor . Je moet niet vergeten als ik mijn rijbewijs kwijt speel door een snelheidsovertreding of andere overtreding dat ik mijn broodwinning kwijt ben . In al die jaren dat ik rijd 1 keer een hoge boete gekregen , drie weken rijbewijs inleveren en een fikse geldboete er bovenop. Gelukkig kreeg ik een uitzondering om met de vachtwagen te mogen rijden . En sinds dien mijn lesje geleerd en tot nu toe geen boetes meer gekregen . Ik kruis mijn vingers dat het zo mag blijven . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Plaats reactie