Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.

Rij je zaterdag 12 september mee?

Peiling eindigde op 12 sep 2020, 21:32

Ja
14
48%
Misschien
8
28%
Nee
7
24%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 647
Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
Type Goldwing: overig
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door beinhart » 12 sep 2020, 20:31

mijn foto's op feestboek (als de link gaat werken)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 338&type=3
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door RonalT » 12 sep 2020, 20:41

Het was een hele leuke dag. (da's eigenlijk de gehele dag in een notendop)....

Vanmorgen op tijd opgestaan, gegeten, omgekleed en motor buiten gezet. Nog even de tank volgooien. Op weg via Moerdijk, Dordrecht en Gorinchem richting Utrecht om daarna het laatste stukje via Amersfoort naar de startplaats te rijden. Ik was er om kwart over tien, op dat moment waren er al een stuk of 8 motorrijders.
Om 11 uur waren er volgens mij 20 motoren met evenveel berijders en ook nog een handvol duo's. Heel fijn om te zien dat er weer een hoop nieuwe gezichten waren.

Op weg via leuke weggetjes, de route is hier ergens te vinden, we reden door Garderen, Speuld en Elspeet naar de lunchplaats Vierhouten. Daar verdeelde we ons over twee restaurants. (dat was niet zo'n goed idee bleek later). Een lekkere uitsmijter en koffie bij de Herberg van Tante Sjaan.

Nadat Erik en Astrid waren uitgegeten zijn we weer op weg gegaan naar de Posbank. Via bossen en door heivelden kwamen we door dorpjes als Amersfoort, Hoenderloo, Loenen, Dieren en De Steeg om daarna het bos in te gaan. Steeds maar heuvel op rijden, soms wat steiler maar met een GoldWing of een Deauville was dat goed te doen. De BMW1600 had er wat meer moeite mee, die moest elke keer veel gas geven in bochtjes :-)
Daar kwam Hans naar me toe dat we na de lunch een aantal motorrijders waren vergeten. Die moesten door een dikke laag grind komen en dat lukte niet zo snel. Hans had de route, maar een andere motorrijder volgde hem niet dus die is kwijtgeraakt in de heivelden en bossen van de Veluwe. Maar die wordt waarschijnlijk ooit nog wel gevonden in een hut gebouwd van takken en bladeren.

Op een parkeerplaats even gestopt zodat Eric (blackwing) zijn nicotinetekort wat kon aanvullen. Erik (director) en Astrid zijn toen vooruit gereden zodat Astrid met camera in de berm kon gaan liggen / zitten om actiefoto's te maken. (Zie de link hierboven) dat is haar goed gelukt. Ondanks die vervelende brommertjes en wielrenners die ook op de foto probeerde te komen. Nu mocht ik een stukje vooraan rijden, in plaats dat ik me steeds op de achtergrond moest houden.

Bij de 'Kerk van Rozendaal' vond ik een mooi plekje om even op de rest te wachten en nadat het fotograaf met bestuurder ons weer had ingehaald zijn we verder gereden door Deelen en alweer Hoederloo, Otterloo en Lunteren kwamen we bij het eindpunt aan.
Daar ging ieder zijns weegs om naar zijn woonplaats Ergens in Nederland te rijden. Als bewoner van Zuid Nederland ben ik met Peter richting België gereden. Alleen ben ik bij Geertruidenberg afgeslagen richting Dinteloord. Bij Fijnaart in de buurt ging mijn reserve lampje branden.
Langs de A29 kwam ik nog een gestrande motorrijder tegen. Dus maar even gestopt en gevraagd wat er aan de hand was. Tja hij deed het niet meer maar werd opgehaald door iemand met een bus. Dus ik werd bedankt voor het stoppen en heb hem succes gewenst.

Dinteloord in rijdend zag ik dat er 423km op mijn teller stond. Dus maar even getankt. 22,48 liter ging er in. Toch mooi 1:18,8 gereden (voor Peter 5,31 liter/100 km).

Thuis stond er al een bord tomatensoep te wachten.
Net de foto's bekeken en kan alleen maar zeggen dat we er mooi op staan, Astrid!
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door director » 12 sep 2020, 20:54

Beste Forumvrienden,

Het was een mooie dag en een heel mooie opkomst in Barneveld. Kennis gemaakt met een paar nieuwe forumleden en vrienden/meerijders van bekende forumleden. Er reden zelfs een BMW en Yamaha mee :?
20 motoren in Barneveld, helaas vielen Marie José en Rens vlakbij huis uit met een defecte startmotor. In Vierhouten tijdens de lunch haakten Chris en Joka ook nog aan. Een behoorlijk lang Goldwing lint door de Veluwe.

De lunch duurde langer dan ge-planned, maar blijkbaar moet je geen twaalfuurtje bestellen om 12 uur want dat krijg je pas na één uur :roll: . Gelukkig wilde iedereen wel wachten op de late eters :oops: en gingen we op pad. Helaas bleken een aantal forumleden de motor verder geparkeerd te hebben dan ik dacht, dus toen we gingen rijden stonden zij nog op de parking in het grint. We hebben helaas dus een paar (3?) leden gemist, dat is erg jammer en een verbeterpunt voor de volgende ritten. Gelukkig wist Hans ons weer te vinden bij de 2e stop op de Posbank.

Tijdens de 2e stop hebben we aanwijzingen gegeven voor het "fotomoment" waarbij van iedereen aan paar actiefotos zijn gemaakt. Als ik zo naar de Forum-fotografe kijk zijn de meeste goed gelukt :D .
Rond half vijf waren en na 160 kilometer we weer in Veenendaal en zijn de meeste weer huiswaarts gekeerd. We hebben nog mooie toekomstplannen gemaakt voor een winterrit dus we hebben weer plannen om te maken.

Iedereen bedankt voor de deelname, ik heb er van genoten!

Afbeelding
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
Aaldert
Berichten: 308
Lid geworden op: 13 apr 2008, 20:43
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door Aaldert » 12 sep 2020, 21:26

Opa (Gl1200) vond het leuk om met de kinderen(Gl 1500), en kleinkinderen (Gl1800). Over de Veluwe te toeren. Het was een leuke route en we hadden er mooi toer weer bij. Op naar de volgende rit.
Groet'n ût 7-bergen.
http://www.goldwing1200.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door peter n.d. » 12 sep 2020, 21:38

Beste forumrijders , weer is het bewezen dat onbekend onbemind is , dat de afwezigen ongelijk hadden of pech om deze mooie rit niet mee te rijden , dat Nederland me blijft verbazen met zijn landschappen , dat den Erik en Astrid er weer voor gezorgd voor een supermooie rit en prachtige foto's , dat er bij de rijders en duo's heel wat werd afgelachen en dat bepaalde onderwerpen niet uit de weg worden gegaan (droog staan , en iets met een snee of zoiets , weet het niet meer , maar het zal me nog wel te binnen schieten )
en dat het steeds een genoegen is om weer eens te kunnen en te mogen meerijden ( tante corona) ook al moet ik heel wat kilometers afleggen om op de startplaats te komen en ook heel wat om weer thuis te geraken , het is en blijft het waard .Mijn verslag van deze topdag krijgen jullie deze week met een eerlijke visie van ondertekende
Ikzelf was rond 20 uur thuis en heb er 590 km bijgezet op de teller . Morgen nog rit van een kleine 330 km voor de boeg en o ironie weer naar Nederland , maar deze keer de andere kant .
Wat ik alvast wil doen is iedereen bedanken voor deze geslaagde dag en ik hoop dat we volgend jaar heel wat meer ritten kunnen en mogen rijden met dit gezelschap en andere forumleden :mrgreen:
Met vriendelijke groeten van Bob ( den ijverige student ) , Christine ( pechvogel met verstuikte voet ) en ikke ( geluksvogel ) Peter n.d. :wink:

Stefkesgts
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jul 2015, 19:11
Type Goldwing: GL1500
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door Stefkesgts » 12 sep 2020, 22:47

Het begon allemaal heel goed in Terschuur. Mooie rit, 20 verschillende GWs op een rij . De pauze was prima maar toen ik van de parking kwam ( ik moest ff wachten op een mede GW rijder die niet goed weg kwam) was iedereen weg!
Jammer dat mijn eerste rit zo moest eindigen.

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door wingryder » 13 sep 2020, 09:16

Stefkesgts schreef:
12 sep 2020, 22:47
Het begon allemaal heel goed in Terschuur. Mooie rit, 20 verschillende GWs op een rij . De pauze was prima maar toen ik van de parking kwam ( ik moest ff wachten op een mede GW rijder die niet goed weg kwam) was iedereen weg!
Jammer dat mijn eerste rit zo moest eindigen.
Dat is wel heel jammer, :? en ik vind dat we ons dat allemaal moeten aantrekken. :( Toch volgende keer maar gewoon even tellen zoals bij een schoolreisje.
Jammer dat de eerste kennismaking zo moest lopen.
Weet dat het niet de gewoonte is.
Hopelijk tot snel

Groet,
Jan
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Stefkesgts
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jul 2015, 19:11
Type Goldwing: GL1500
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door Stefkesgts » 13 sep 2020, 10:08

Komt goed Jan. :D

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door pieter » 13 sep 2020, 10:28

Hoi samen,

Het is een fantastische mooie rit geweest zo te lezen, met heel veel gezelligheid, jammer dat Lianne en ik er niet bij konden zijn.

Als ik verder zo vrij mag zijn om een tip te geven aan de mensen die in de toekomst een rit willen organiseren, regel de horeca gelegenheid voor de lunch en/of drankje ook van te voren met een uitbater, zo kom je minder snel voor verrassingen te staan.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
wingster
Berichten: 464
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:38
Locatie: Volkel

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door wingster » 13 sep 2020, 11:18

Het was geen horeca probleem. Maar meer probleem na t wegrijden na de lunch in een klein dorpje.

Door de kleine parkeergelegenheid bij tante Sjaan stond niet iedereen bij elkaar.
We hadden eerst opgesteld na de lunch maar werd t een opstopping in t dorp en moest de voorrijder langzaam gaan rijden.
De achter rijder dacht dat iedereen alweer present was en iedereen sloot nog netjes voor de achter rijder aan.
Onderweg nog paar keer gestopt om te kijken of iedereen er was.
Achteraf bleek dat er 2 daar nog waren achter gebleven en eentje ging de verkeerde kant op.
Hans was nog achter hem aan gereden en getoetert maar helaas hoorde hii t niet en is Hans omgekeerd en terug naar de groep gekomen.

Dus geen horeca probleem Pieter maar verkeerd gegaan na de lunch.

Wel balen maar weer wat geleerd.

Gebruikersavatar
Daantje 71
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2015, 10:42
Locatie: Oudkarspel

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door Daantje 71 » 13 sep 2020, 14:24

Was weer erg gezellig gisteren.
Ik heb ook wat in het wilde weg geklikt.
Hierbij een link van onze foto's.
https://photos.app.goo.gl/zg5vaVEVkbzGnVqM6
Ze zijn niet allemaal even scherp, maar het gaat om het idee.

Groetjes Daniëlle & Willem.

Gebruikersavatar
Henk V
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2020, 17:19
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Pieterzijl

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door Henk V » 13 sep 2020, 14:59

Het was voor mij de eerste keer om met het forum mee te rijden
en heb genoten van de rit en van de rijders het was erg gezellig
de foto's zijn heel mooi geworden
heb mooi weer 539 km op de teller gezet
en hoop een volgende keer er ook weer bij te zijn
Groeten Henk Veenstra
Je hoeft niet altijd te rijden om van een goldwing te genieten :D

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door peter n.d. » 14 sep 2020, 17:05

Beste Forumlezers , Vandaag mijn verslag van een bewogen rit . Vrijdagavond reeds alles klaar gelegd , kledij , helm , kaart , geldbeugel , zonnebril ( de zon was maar matige van de partij .).Wingske werd ook reeds vooraan in de garage klaargezet en werden de nodige controles uitgevoerd ( olie , bandendruk ) en werd ook nog even over zijn body gegaan met een zacht doek .Rond 11 uur , na de wasbeurt , de bedstee opgezocht waar vrouwlief al in diepe slaap lag . De wekker stond klaar om6uur 20 af te lopen . Maar den deze was reeds eerder wakker en iets voor de wekker zijn eerste gil moest geven had ik hem al het zwijgen opgelegd . Eten , toilet , en ook nog lijf en leden verfrist . De weerkaart nog even bekeken en om 7uur 45 werd Wingske uit zijn slaap gehaald . Doen ik hem buiten parkeerde , om de garage te sluiten , vond ik het wat aan de frisse kant en trok mijn regenvest ook maar aan .Zoals de lezer kon opmerken had ik de landkaart ( mijn op plooibare G.P. S ) niet meer geraadpleegd .De route naar de startplaats ken ik , omdat ik deze gemiddeld 4 per week vroeger reed met de grote blikken doos . De wing werd ook nog voorzien van wat brandstof en weg waren we .Het was zeer fris , de tempratuur bedroeg op zekere momenten 12 graden , ik blij dat ik nog een vest extra had aangetrokken .De reisroute : Brusselse ring , de E 19 , ring rond Antwerpen , Breda , Utrecht , Amersfoort , daarna even richting Apeldoorn volgen , afrit 15 Barneveld en daar zag ik ,na even links gedraaid te hebben de startplaats liggen .Even de Wing bijvullen , iets meer dan 10 liter , gingen erin .Terwijl waren Astrid ( fotografe en wegzetster van dienst ) en gemaal Erik ( voorrijder en kopman ) met hun stalen ros reeds op de parking van de Mac gereden . Even later begroeten we elkaar met een vuist of elleboog ( tante corona ) . Druppelsgewijs kwamen er forumrijders doe , Els en Jan , schoonbroer en vriend Peter , even later gevolg door meerder rijders .Er werd besloten om de parking van de Mac om te ruilen voor de andere parking , daar was meer plaats om iedereen vellig te parkeren .Pechvogels waren er deze keer ook weer : Jens en Marie josee', en nog iemand (de naam weet ik niet meer ) .Weldra werd de parking gevuld met allemaal blinkende motoren , alle modellen en jaartallen stonden broederlijk naast elkaar opgesteld .Bekende gezichten en minder bekende , er werd wat bijgepraat en hier en daar werd al een Mac in een leeg maag gepropt .Koffie was natuurlijk ook van de partij . Sommigen gaven elkaar een stevige knuffel , anderen een vuistje of toch maar een stevige handdruk .Alle nieuwe forumleden ( zij die de eerste keer meereden met het forum) kregen wat uitleg van Erik en een papiertje met voor ons (anciens forumrijders ) het welbekende volg systeem . Het start uur naderde met rasse schreden en weldra werden helmen en vesten dichtgemaakt en de motoren gestart . Het tweede deel krijgen jullie morgen . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door peter n.d. » 17 sep 2020, 20:31

Beste Forumlezers , ziehier het 2 deel van de Veluwe forumrit , iets later dan beloofd . De motoren worden gestart en de indrukwekkende colonne Goldwings , neen niet alleen Goldwings , ook B.M.W . en Yamaha is erbij , zet zich in gang . Erik en Astrid op kop en RonalT als hekkensluiter . Weldra word de eerste berijder weggezet door Astrid . De snelheid gaat een beetje omhoog en weldra komen de eerste bochtjes eraan . De route verloopt langs landelijke gebieden , heide en bossen . Soms reden we even door een dorpje ( toch het eerste deel ) maar deze werden even snel verlaten als we ze waren binnengereden . De weg slingert zich door bossen , hier is het wel wat opletten want ook fietsers en wandelaars en ook enkele blikken dozen maken gebruik van de weg . De bomen hebben gelukkig nog geen of bijna bladeren verloren en het droge weer zorgen ervoor dat de wegen er niet glad bijliggen . Hier en daar staan statige woningen , eigenlijk potige villa's , de ene nog groter dan de andere , soms omringt door een gracht en afgeschermd door hekken en poorten om ongewenste bezoekers een halte toe te roepen . Andere liggen dieper verscholen in het bomenrijk en kunnen enkele bereikt worden een lange oprit op te rijden , geflankeerd door mooie rechte bomen , het lijken wel wachters . Even later rijden we weer door een open vlakte en de heide schittert langs beide kanten van de weg .Het doet me wat denken aan de Ardeche ', alleen is er hier geen lavendel die voor de purperen kleur zorgt , maar heidebloemen die hier de dienst uitmaken en de heide haar typische kleur geeft . Hier en daar lopen grote kuddes schapen , zij grazen aan het malse gras en struiken en trekken zich van ons niets aan . Iedereen rijdt soms eens juist achter Erik , dan eens in het midden , en dan weer juist voor RonalT . Het gaat goed vooruit en weldra bereiken we onze eerste stop . Hier worden de motoren deskundig weggeleid naar verschillende parkings door Astrid . Eerst ons inschrijven en daarna zet iedereen zich neer , sommigen besluiten om een andere eetplaats te steunen , maar de meeste blijven wat bij elkaar . De dame die de bestelling opneemt vertelt ons dat we dadelijk afrekenen zodra we de bestelling hebben doorgegeven , dit om later geen problemen te hebben wie heeft wel al betaalt en wie niet .Er word soep , appeltaart met koffie soms vergezelt met een dot slagroom , slaatjes , uitsmijters in de lege en knorrende magen gepropt .Ook wespen wouden hun deel van de zoete spijzen en vliegden soms tot vervelends toe langs de borden . Ook Joka en Kris vervoegden ons .Na de lunch begaven we ons naar de motoren . wel 1 bepaald model ( de 1500 van Werner ) trok veel bekijks en werd verschillende keren op de gevoelige plaat vastgelegd . De colonne trok zich weer op gang , spijtig waren er drie achterblijvers die wat moeite hadden met hun geparkeerde motoren . Misschien volgende keer even langer wachten en de motoren tellen . Nu werd er meer door de bossen gereden en er werd gedraaid en gekeerd dat het een lieve lust was .Soms liep de route door grote steden ( Appeldoorn ) en stonden er verspreide groepjes voor de verschillende verkeerslichten . Even werd er buiten het centrum gewacht om iedereen weer te laten aansluiten . Weldra werd weer de natuur opgezocht en ging het weer vlot zonder die vervelende verkeerslichten . Ook weer werden de bossen afgewisseld met stukjes heide . Na een mooie stuk weg door de bomen en hier ging de weg wat de hoogte in , en ik die dacht dat Nederland zo plat was als een biljartlaken moest mijn menig bijschaven . Het leek wel de Ardennen , zo veel bomen stonden er en weer ging de weg weer naar beneden en na een bocht gingen we weer omhoog .Den Erik had echt een mooie rit gemaakt , die ik achteraf voor geen geld wou missen . We bereikten de tweede stop en hier werd er wat gegeten en gedronken van de meegebrachte drank. Ook werd er weer flink de draak gestoken onder elkaar en meermaals klonk het gelach van de forumrijders over de heide . Ook werden er wat foto's genomen , waar de 1 al wat zotter op staat dan de andere . Juist voor vertrek kwam Erik vragen of ik even voor hekkensluiter wou spelen . RonalT reed nu op kop en Astrid en Erik stonden wat verderop om van iedere van ons een paar geweldige foto's te maken . Er werd zeer traag gereden en er werd genoeg plaats gelaten om Astrid de kans te geven iedere deelnemer op de gevoelige plaat vast te leggen . Na de foto's reed Erik en Astrid weer op kop en RonalT weer als hekkensluiter. Weer slingerde de colonne van motoren door de landschappen van bos, velden en soms nog even een stukje heide . maar je kon aan je kleine teen voelen dat het bijna gedaan was met de pret . De route liep nu wat meer door dorpen en steden .en het landelijke werd omgeruild voor het meer stedelijke landschap . Nog even een paar ronde punten en het was uit met de pret want daar was het eindpunt reeds . OP de parking van de Mac van Veendaalwerd nog wat nagepraat en werd er afscheid genomen van elkaar . Sommigen reden alleen naar huis , anderen met twee , anderen met meerdere. RonalT en ik reden te samen een stuk weer richting huiswaarts . Maar ook onze wegen scheiden ter hoogte van Breda .Aan de grens nog even gestopt voor koffie , niet te lang want donker , grijze wolken trokken samen en verhinderde dat de zon nog doorbrak . Om het kort te maken , de terugweg liep zonder veel problemen en om 20 uur parkeerde ik de wing in de garage . Erik bedankt om me weer een stukje Nederland te leren en laten kennen , Astrid voor de mooie foto's en RonalT als hekkensluiter en mede rijder .Alle anderen bedankt voor jullie gesprekken , het lachen en het gezellige samenzijn en het rijden . :mrgreen: met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:
P.S. : Het is niet voor het stoefen , maar telkens ik meerijd , geef ik het forum rijden een internationale cachet . Denk daar maar eens over na . :shock: :roll:

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Forumrit Veluwe op zaterdag 12 september

Bericht door director » 17 sep 2020, 21:45

Peter,
Bedankt voor je prachtige bijdrage weer. Je zorgt inderdaad altijd voor de internationale noot van deze dagen.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Plaats reactie