- vanaf maandag 11 januari kunnen jullie 2 stemmen uitbrengen op de 11 inzenders.
- De peiling loopt 14 dagen.
- De winnaar van deze ronde is dan winnaar van "Corona Wing".
Neem even de tijd om de fotos goed te bekijken.
je mag twee verschillende stemmen tegelijkertijd uitbrengen op je favorieten van de betreffende serie.
je kunt je stem niet veranderen, gestemd is gestemd.
Promotie voor een deelnemer of het oproepen van stemmen wordt niet gewaardeerd. Berichten die ons inziens te ver gaan, worden dan ook verwijderd.
Het gaat om de kwaliteit van de foto, en niet wie de meeste aandacht wil/krijgt.
Deelnemer 1: Dacher
Tijdens de lockdown na dat ik zelf weer hersteld was van Corona een ritje met mijn vrouw( zei op haar eigen Honda PC800) in ons gebied , de Achterhoek. Was heerlijk heb 8 weken moeten herstellen, en toe Sam dit ritje , fantastisch

Deelnemer 2: a.streek
Na 5 maande in bezit te zijn en nog geen 3 maande kunne ryde. Vanwege storingen en weet ik ut allemaal. Is deze mut recht corona moter na een echte dokter gegaan in oss.

Deelnemer 3: Anjer
Ik had het grote geluk dat de grenzen open gingen en ik een solo reis had gepland van 10-7 t/m 10-8. Een rondje Zuid Europa samen met Binky, langs Willy en Yvonne in Portugal waar ik in LoulΓ© het motortreffen op zaterdag mee mocht maken. Deze foto is gemaakt op weg naar Col du Galibier, waar ik βs morgens heel erg vroeg was, waardoor ik er zelfs even helemaal alleen was! Al met al een topreis. 7.755 km genieten!

Deelnemer 4: marionenhenk

Deelnemer 5: Wilbert
juni 2020 in Kockengen

Deelnemer 6: director
De lock-down hield ons teveel thuis, maar ik heb toch mooie ritten kunnen maken.

Deelnemer 7: Nico72

Deelnemer 8: G.winger
Deze foto is eigenlijk van een klein filmpje wat mijn zoon heeft gemaakt. Mijn zoon zat samen met zijn vriendin een hapje te eten in klein restaurantje aan een rotonde in Simpelveld. Daar kwam ik langs na een ritje door Zuid-Limburg. Hij zag mij aan komen en heeft meteen een foto gemaakt uit een kort filmpje toen ik vlak voor het raam reed.

Deelnemer 9: Antoon
rondje Veluwe

Deelnemer 10: Daantje71
We zijn lekker met vrienden op vakantie geweest. Blij dat we toch ff eruit waren.

Deelnemer 11: Bertwing
Weer alleen op de motor onderweg, besluit ik even een doorlopende straat in te rijden om zo mijn motor te kunnen keren, zie ik daar een enorme grill. Ik besluit na veertiendagen nog eens te gaan kijken bij deze verschijning en nu maak ik wel foto`s, hoeveel keer krijg je de kans om zo iets te bewonderen.

Iedereen veel succes