- vanaf maandag 6 januari kunnen jullie 2 stemmen uitbrengen op de 9 inzenders.
- De peiling loopt 14 dagen.
- De winnaar van deze ronde is dan winnaar van "Winter Womder Wing".
Neem even de tijd om de fotos goed te bekijken.
je mag twee verschillende stemmen tegelijkertijd uitbrengen op je favorieten van de betreffende serie.
je kunt je stem niet veranderen, gestemd is gestemd.
Promotie voor een deelnemer of het oproepen van stemmen wordt niet gewaardeerd. Berichten die ons inziens te ver gaan, worden dan ook verwijderd.
Het gaat om de kwaliteit van de foto, en niet wie de meeste aandacht wil/krijgt.
Deelnemer 1: beinhart - Ouwe foto, want zoveel heeft t al jaren nietmeer gesneeuwd haha

Deelnemer 2: dacher

Deelnemer 3: antoon aarts - Toeren met m’n dochter in de Eiffel , Pasen 2013.

Deelnemer 4: Nick - Hoe de wing er deze winter bij staat in de schuur.

Deelnemer 5: Peter - Ik had de motor nog zo lang. Foto genomen bij Cuijk aan de Maas.

Deelnemer 6: Miquel - Twee maanden is deze wing in mijn bezit. Het is dus deze winter vooral wassen rijden wassen.....

Deelnemer 7: SNOOPY - Tijdens onze trip naar Auschwitz, eind April 2016, in de eerste week continu winterse omstandigheden getroffen zoals hier in Goslar / Harz. (Gelukkig werd het in de tweede week warmer)

Deelnemer 8: Devoraz - Sinds vorig jaar wonen we in Swifterbant en daarmee heb ik eindelijk een plek om de motor binnen te zetten. Dit is dus mijn winterstalling.

Deelnemer 9: rudolphwolven - Mijn 1975 GL1000 K1 wordt de winterstalling ingetrokken met een electr. lier vanwege de lichte helling.......is niet mogelijk zonder hulp. Achteruit rijdend en zittend op de GW kan ik met een electr. schakelaar alles regelen.......trekkkracht/snelheid = 375 kgf/4,4 cm per sec.

Succes allemaal!