"De Kalender Editie", ronde 2. Stemmen maar!

De "Show your Wing" fotocompetitie.

Moderator: Devoraz

Plaats reactie

Wat is de mooiste voor "De Kalender Editie"?

Peiling eindigde op 18 nov 2018, 22:19

Deelnemer 9
5
8%
Deelnemer 10
11
17%
Deelnemer 11
3
5%
Deelnemer 12
4
6%
Deelnemer 13
12
19%
Deelnemer 14
12
19%
Deelnemer 15
9
14%
Deelnemer 16
8
13%
 
Totaal aantal stemmen: 64

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

"De Kalender Editie", ronde 2. Stemmen maar!

Bericht door Devoraz » 11 nov 2018, 22:19

We hebben een inzending van 16 fotos ontvangen, hier gaan we als volgt mee stemmen:
- vanaf zondag 11 november kunnen jullie 2 stemmen uitbrengen op de laatste 8 van de 16 inzenders.
- De peiling loopt 7 dagen. Dit omdat de finale ook nog komt, dus stem op tijd.
- De 3 winnaars van deze ronde gaan door naar de finale ronde van "De Kalender Editie"

Neem even de tijd om de fotos goed te bekijken.
je mag twee verschillende stemmen tegelijkertijd uitbrengen op je favorieten van de betreffende serie. Dus twee deelnemers aanvinken.
je kunt je stem niet veranderen, gestemd is gestemd.

Promotie voor een deelnemer of het oproepen van stemmen wordt niet gewaardeerd. Berichten die ons inziens te ver gaan, worden dan ook verwijderd.
Het gaat om de kwaliteit van de foto, en niet wie de meeste aandacht wil/krijgt.

Deelnemer 9: - Ljerka - Hier een foto van onze “Tweeling” Wings (de mijne staat links en die van Tonny rechts). Op een zonnige dag in oktober zijn wij met onze “Tweeling” Wings 1800 (voorheen “Tweeling” Wings 1500) op pad gegaan en hebben een super leuke rit gehad. Neeltje Jans en Brouwersdam was ons doel van deze dag, waar Zeeland (waar deze foto gemaakt is) super mooi was! Onze voorkeur, als we een aantal dagen vrij hebben, gaat wel uit naar de Eifel, Harz, Sauerland (Duitsland!....waar nog zoveel moois te zien is) waar we kunnen zwieren en zwaaien op deze mooie wegen met vele haarspeld en/of glooiende bochten. Met de langere vakanties gaan we het liefst met onze “Tweeling” Wings richting Oostenrijk-Tjechië-Italië-Zwitseland, waar we het afgelopen jaar heel erg verwend zijn, om met onze (dit jaar aangeschafte) “Tweeling” Wings vele mooie bochten (GrossGlockner-Stelvio-Jaugenpass-Fluellapas-Nockalmstrasse etc etc) te mogen “bedwingen”... We hebben ook veel bekijks als we met onze “Tweeling” Wings aan komen (weg)rijden of op een terrasje zitten voor een bakkie, wij genieten dan van de mensen die onze Black “Tweeling” Wings aan het bewonderen zijn….(mensen die foto’s maken (ja zelfs van de eigenaars, waar we toch geen bekende Nederlanders zijn!? haha)-vragen stellen-ff zitten op onze Wings en de vele complimentjes die Tonny en ik krijgen). Nog maar niet gesproken, als deze dame op haar eigen Wing (Links op de foto) stapt en bij sommige hun mond open valt of nog net geen nekhernia krijgen, om te zien of ik dit “bakbeest” wel kan handelen ??……Tonny en ik hebben hier al heel veel lol om gehad!… We waren al trots op onze “Tweeling” en dan groeit dat natuurlijk nog veel meer! Onze Beauty”s! Deze “Tweeling” mag gezien worden, daarom onze foto voor de ShowYourWing kalender Editie.
Afbeelding

Deelnemer 10: - NickW - Hierbij mijn inzending; mijn GL1000 Ltd overgenomen van de eerste eigenaar.
Afbeelding

Deelnemer 11: - G.winger - Deze foto is gemaakt bij het eiland van maurik (vakantiepark). Tegen de avond toen het zonnetje onderging. Licht voorgrond is van de blits.
Afbeelding

Deelnemer 12: - A.streek - 1 van de laatste ritjes naar de boerderij van mijn dochter op staverden. Dacht even een paar plaatjes schieten. Waarvan na kiezen ik deze maar instuur.
Afbeelding

Deelnemer 13: - Wup - Goldwing in een typisch Hollands weertje.
Afbeelding

Deelnemer 14: - pep - De foto is genomen bij de gletsjer nabij het plaatsje Gjerda in Noorwegen juni 2018.
Afbeelding

Deelnemer 15: - Bertwing - Rondrijdend in het zuiden van Frankrijk (Var). Het massief van Sainte-Baume. Een vakantie in de Var. Als je een dag de zee en de zon loslaat is er in het Franse land veel om te genieten. Na een dagje slenteren in St. Tropez de rust opzoeken met een tourrit door de Plaine des Maures.
Afbeelding

Deelnemer 16: - RB1800 - Na jaren van gl1200 en gl1500 eindelijk mijn eerste gl1800 kunnen kopen. In maart 2018 mijn eerste rijdag "lokaal" vastgelegd!
Afbeelding

Iedereen succes!
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: "De Kalender Editie", ronde 2. Stemmen maar!

Bericht door wingryder » 12 nov 2018, 12:21

Mooie foto's, hier was de keus moeilijker dan bij de andere serie.

ben benieuwd naar het eind resultaat.

Groet,

Jan
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: "De Kalender Editie", ronde 2. Stemmen maar!

Bericht door peter n.d. » 13 nov 2018, 18:14

En De winnaar is ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….........................................................................................…............…........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:
P.s. nee , jullie moeten niet aandringen , ik vertel niets , bekijk de foto's en je ziet er de winnaar tussen staan :mrgreen: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :D :mrgreen:

Gebruikersavatar
25 jaar k2
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 dec 2015, 12:33
Type Goldwing: GL1000
Locatie: IJmuiden

Re: "De Kalender Editie", ronde 2. Stemmen maar!

Bericht door 25 jaar k2 » 14 nov 2018, 12:42

ook weer gestemd en ja moeilijker dan ronde 1

Gerard
eenmaal een Wing nooit meer een ander ding.

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: "De Kalender Editie", ronde 2. Stemmen maar!

Bericht door Devoraz » 18 nov 2018, 22:22

Nummers 10, 13 en 14 gaan door naar de finale!
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Plaats reactie