TomTom 400 koppelen met losse bluetooth ontvanger

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Plaats reactie
Frank
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 dec 2006, 01:27
Locatie: oosterhout nb

TomTom 400 koppelen met losse bluetooth ontvanger

Bericht door Frank » 01 jun 2016, 23:53

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de TomTom 400 die aan de goldwing wordt gekoppeld door middel van een bluetooth ontvanger ?
De TomTom 400 heeft geen audio jack aansluiting alleen maar bluetooth.
Ik wil graag een TomTom 400 maar zit met het probleem dat er maar één kan luisteren naar de tomtom en wij willen hem alle twee horen
vandaar dat ik op het idee kwam daar zo'n universeel bluetooth ontvangertje voor te gebruiken.
Vandaar aan jullie de vraag, wie heeft daar ervaring mee en zo ja werkt het goed ?

Gr. Frank
Laatst gewijzigd door Frank op 20 jun 2016, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 mei 2012, 18:57

Re: TomTom 400 met bluetooth ontvanger

Bericht door Hans Vaessen » 02 jun 2016, 11:30

'universeel' bestaat bij BT eigenlijk niet. Wat je nodig hebt is een ontvangertje met headset profiek; anders zal het sowieso niet te pairen zijn. Staat meestal amper bij specificaties vermeld en vaak een kwestie van trial and error. Maar wellicht dat er hier mensen kunnen attenderen op een ding dat werkt?

Of de passagier dan ook de navigatieaanwijzingen hoort hangt af van hoe de GW intercom met dat signaal omgaat; maar ik vermoed van wel.

Alternatief is werken met een BT intercomset; meestal kan de duo daarmee echter geen aanwijzingen horen; uitzondering is de Uclear. Zie ook http://www.mrgps.nl/bluetooth/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie