Error

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Plaats reactie
Bart

Error

Bericht door Bart » 02 apr 2014, 18:18

Hallo allemaal, ik heb sinds kort een nieuwe pc en ik wil de garmin opnieuw installeren.
Cd's erbij en de gele kaart.
Nu kan ik heb bijna helemaal installeren tot ik contact moet maken met de site van garmin want dan krijg ik een error met de communicatie met garmin site.
Hoe nu verder, of is er een andere manier?

Bart.

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 mei 2012, 18:57

Re: Error

Bericht door Hans Vaessen » 02 apr 2014, 18:30

Heb je de oude PC nog? Gebruik dan http://www.javawa.nl/gmtk.html" onclick="window.open(this.href);return false; om de kaarten over te zetten.

Zoniet: log in op je mygarmin account (maak er eventueel een aan en registreer je toestel). Ik vermoed dat je met software werkt van > 8 jaar oud en dan kan het zijn dat Garmin dat niet meer ondersteunt. Lukt dat geen van allen: dan best toch even contact opnemen met Garmin.

Bart

Re: Error

Bericht door Bart » 02 apr 2014, 18:50

Helaas Hans de oude pc is helemaal leeg, maar het toestel is geregistreerd.
Ik zal wel eens een mailtje schrijven naar Garmin, want het is nog geen 8 jaar oud.

Bart.

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 mei 2012, 18:57

Re: Error

Bericht door Hans Vaessen » 02 apr 2014, 19:01

Bart schreef: Ik zal wel eens een mailtje schrijven naar Garmin, want het is nog geen 8 jaar oud.
Tsja.. ik weet niet meer precies hoe lang geleden het is, maar de tijd met 'de gele briefjes' valt als ancient history.

Kijk even rond in je mygarmin account; goede kans dat je daar de kaart opnieuw kunt downloaden. Wat anders ook een afweging kan zijn is aanschaf van een lifetimeupdate. Dan download je meteen de nieuwste kaarten op zowel zumo als pc.

In de rechterkolom op http://www.mrgps.nl/help/" onclick="window.open(this.href);return false; zie je emailadressen en tel.nrs. van zowel Garmin NL als Be.

Bart

Re: Error

Bericht door Bart » 05 apr 2014, 23:37

Afgelopen woensdag een mailtje gestuurd, maar nu nog geen antwoord.
Valt me wel een beetje tegen van zo'n bedrijf :(

Bart.

Plaats reactie