Buddyseat (Verkocht)
Buddyseat (Verkocht)
Deze Buddyseat is (Verkocht)
Aangezien ik mijn motor ga verkopen (wegens gezondheidsredenen), heb ik een heel fijn zadel te koop.
Een Saddleman Roadsofa.
Dit zadel was voor mij een enorme verbetering. Ook ik had last van zadelpijn bij lange ritten.
Bij deze was dat ineens verdwenen.
Hoe kan dat?, Het zadel is voorzien van een gel, wat in het zadel is ingebouwd en ook is het zadel geperforeerd.
De gel vormt naar je lichaam en de perforatie zorgt ervoor dat het zadel onder je kont geventileerd wordt (dus niet opwarmt tijdens een lange rit).
Het zadel is een stuk steviger ( nu denkt iedereen , steviger is toch harder en zorgt voor minder zitcomfort) maar dat is dus niet zo, het zorgt ervoor dat je goed stevig in het zadel zit en niet gaat schuiven omdat de gel zich naar je lichaam vormt.
Zijn er dan geen nadelen?
jazeker zijn die er.
Het zadel is voorzien van verwarming welke schakelbaar is via het zadel , maar deze moet aangesloten worden op een permanente stroomvoorziening of via contactstroomvoorziening.
Dat werkt op zich perfect maar de goldwing herkent de zadelverwarming niet , dus op je daschboard gaat het lampje van de zadelverwarming knipperen.
Hiervoor is een dummy (deze zit er ook bij)
die je in de aansluiting waar je (oude) zadel inzat gaat, daardoor herkent de goldwing de verwarmingsaansluiting en zal niet gaan knipperen.
Ook hebben wij in Europa een start stop functie, die wordt bediend als je op het zadel zit, dit is niet ingebouwd in dit zadel dus deze functie werkt niet.
Ik gebruik beide functies nooit dus voor mij was dat geen probleem en zeker niet na de verbetering van mijn zitten op het zadel zelf.
Het zadel is zo goed als nieuw, mankeert dus helemaal niets aan, en nogmaals ik heb er hele fijne kilometers mee gereden.
ik voeg een link toe naar de website van saddleman zodat je zelf kunt zien wat ik te koop heb en wat het kost. en let op als je hem daar besteld komen de invoerrechten (btw) er nog bij.
Daar kun je alle specificaties van het zadel inclusief rugleuning voor bestuurder lezen.
De vraagprijs is 450 euro en dat is dan inclusief alles.
https://www.saddlemen.com/motorcycle-se ... ng-honda-6
Moderator of webmaster mocht je vinden dat deze posting hier niet hoort maar in de verkoopafdeling dan verplaats het maar gewoon, ikzelf vond het een juiste manier omdat dit topic hierover gaat.
bijgevoegd wat foto,s van het zadel en de dummy.
Aangezien ik mijn motor ga verkopen (wegens gezondheidsredenen), heb ik een heel fijn zadel te koop.
Een Saddleman Roadsofa.
Dit zadel was voor mij een enorme verbetering. Ook ik had last van zadelpijn bij lange ritten.
Bij deze was dat ineens verdwenen.
Hoe kan dat?, Het zadel is voorzien van een gel, wat in het zadel is ingebouwd en ook is het zadel geperforeerd.
De gel vormt naar je lichaam en de perforatie zorgt ervoor dat het zadel onder je kont geventileerd wordt (dus niet opwarmt tijdens een lange rit).
Het zadel is een stuk steviger ( nu denkt iedereen , steviger is toch harder en zorgt voor minder zitcomfort) maar dat is dus niet zo, het zorgt ervoor dat je goed stevig in het zadel zit en niet gaat schuiven omdat de gel zich naar je lichaam vormt.
Zijn er dan geen nadelen?
jazeker zijn die er.
Het zadel is voorzien van verwarming welke schakelbaar is via het zadel , maar deze moet aangesloten worden op een permanente stroomvoorziening of via contactstroomvoorziening.
Dat werkt op zich perfect maar de goldwing herkent de zadelverwarming niet , dus op je daschboard gaat het lampje van de zadelverwarming knipperen.
Hiervoor is een dummy (deze zit er ook bij)
die je in de aansluiting waar je (oude) zadel inzat gaat, daardoor herkent de goldwing de verwarmingsaansluiting en zal niet gaan knipperen.
Ook hebben wij in Europa een start stop functie, die wordt bediend als je op het zadel zit, dit is niet ingebouwd in dit zadel dus deze functie werkt niet.
Ik gebruik beide functies nooit dus voor mij was dat geen probleem en zeker niet na de verbetering van mijn zitten op het zadel zelf.
Het zadel is zo goed als nieuw, mankeert dus helemaal niets aan, en nogmaals ik heb er hele fijne kilometers mee gereden.
ik voeg een link toe naar de website van saddleman zodat je zelf kunt zien wat ik te koop heb en wat het kost. en let op als je hem daar besteld komen de invoerrechten (btw) er nog bij.
Daar kun je alle specificaties van het zadel inclusief rugleuning voor bestuurder lezen.
De vraagprijs is 450 euro en dat is dan inclusief alles.
https://www.saddlemen.com/motorcycle-se ... ng-honda-6
Moderator of webmaster mocht je vinden dat deze posting hier niet hoort maar in de verkoopafdeling dan verplaats het maar gewoon, ikzelf vond het een juiste manier omdat dit topic hierover gaat.
bijgevoegd wat foto,s van het zadel en de dummy.
Laatst gewijzigd door JRB op 27 sep 2024, 11:24, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Type Goldwing: GL1800
Re: Buddyseat
Mooi zadel,jammer van die lelijke verwarmingsknoppen.
Is voor mij een afknapper,anders had ik zeker belangstelling gehad.
Is voor mij een afknapper,anders had ik zeker belangstelling gehad.
Vorige motoren:Suzuki intruder 1400:Goldwing 1200:Yamaha XV1900:Goldwing 1800:2 x Honda NC750X:Nu 2018 Goldwing 1800 Touring de luxe DCT.
- GoldWingForum
Deze berichten zijn verplaatst uit een topic waarin geschreven wordt over zadels, hoe ze zitten, wat er aan te doen is en dergelijke. Dat is iets anders dan een zadel te koop aanbieden. Voor verkopen of kopen zijn aparte gebieden. Vandaar dat deze berichten naar "te koop aangeboden" verplaatst zijn.
Het blijft lastig!
Het blijft lastig!
-
Ik heb wel intresse voor de Buddyseat maar moet ik hem komen ophalen of doe je hem opsturen vraag prijs is toch 450 euro ik woon in Sas van Gent
graag ophalen , maar je zit wel een eindje weg.
Ik woon in heerde , dat is 270 km voor jou om te rijden
Ik woon in heerde , dat is 270 km voor jou om te rijden
-
Ik wil er om komen maar de afstaand is geen plobleem ik wil een afspraak maken voor de Buddyseat mijn E mail wewings@zeelandnet.nl
bij voorbaat dank willem
bij voorbaat dank willem
Ik heb u een mail gestuurd
Re: Buddyseat (Verkocht)
Veel veilige kilometers ermee Willem!
Dat zullen er niet zoveel zijn, zadel staat volgens mij alweer te koop voor 750,00 euro in Sas van Gent.
Stephan.
Stephan.
-
Dat is een Buddyseat zonder rugsteun die had ik ook al gezien.
willem
willem