Bericht
door director » 12 feb 2024, 16:58
Als je met een GL1000 kunt lezen en schrijven dan ga je verrast worden door een GL1500.
De 6-cilinder rijdt zoveel soepeler en je hebt zoveel comfort. Ga maar eens proefrijden en je bent verkocht. Bij Antoon (Wingservice) kun je met een gerust hart kopen.
Als je de ruimte hebt moet je de 1100 ook gewoon bewaren, die worden steeds zeldzamer dus gewoon bewaren.
Succes met de beslissing.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van
www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018