model 2022

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Plaats reactie
Gebruikersavatar
meire
Berichten: 806
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

model 2022

Bericht door meire » 28 jan 2022, 14:06

Was na een tijdje twijfelen in verband met dat niet goedwerkend ingebouwd GPS , en nu na hier op het forum toch een beetje op de hoogte zijn gebracht hoe het toch te doen is om routes er op te krijgen en te rijden , was ik nu toch van plan uit te kijken een nieuwe GW 2022 te kopen , ook omdat er nu nieuwe kleuren waren en hier en daar kleine updates waren .
Dus zondag omdat het Honda motor dealer days waren in België , naar dealer geweest om eens de nieuwe witte en blauwe te bewonderen maar wat een teleurstelling niets te bewonderen komen niet binnen en zal te vroegste april , mei zijn dat er ene binnen komt en de witte zijn nog moeilijker te verkrijgen en als ge niet vlug besteld zou het nog lang kunnen duren tot er dit jaar nog te verkrijgen zijn was wat de eerste dealer mij vertelde.
Dan maar naar een tweede Golwing zaak gaan kijken in Eeklo (geen officiële dealer maar wel ene die heel veel Goldwings verkoopt) daar ook niets van een model 2022 te zien of te koop misschien november , december was zijn antwoord en wit zal heel moeilijk zijn om te krijgen.
Dus nog naar een andere dealer die niet te heel ver van woonplaats is inlichten vragen , ongeveer hetzelfde antwoord nu niet te zien mei misschien blauwe te zien maar een witte of bij bijbestelling te vroegste leverbaar in week 42.
Als ge dus nu een nieuwe Goldwing model 2022 wilt is de kans groot dat ge maar tegen het eind van het jaar er met zou kunnen rijden ,en een dan is 2023 wel heel dicht bij
Rare dealer days in België van Honda , maken reclame met 5jaar garantie , nieuwe kleuren en kleine updates voor de Goldwing maar zijn niet te zien of te krijgen
Vele Groetjes,Meire

peter

Re: model 2022

Bericht door peter » 28 jan 2022, 17:10

Typisch gevalletje Honda je mag ongezien een bak geld neerleggen waar je bang van wordt en als je wat wilt weten hoef je niet bij honda aan te kloppen. Die levertijden zijn ronduit belachelijk zeker gezien de prijzen dan mag je toch verwachten dat ze er een aantal op voorraad hebben staan.

Gebruikersavatar
Marco66
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 jul 2018, 16:12
Type Goldwing: GL1500

Re: model 2022

Bericht door Marco66 » 28 jan 2022, 18:02

Helaas niet alleen bij Honda op het ogenblik.
Pas gekeken voor een nieuwe Mercedes Sprinter, ruim een jaar levertijd ! Dat is dan een bedrijfsbusje, niks bijzonders....
Ze schuiven het af op het chip-tekort.
Regelmatig sla ik mijn vleugels uit....
Goldwing 1500 1988.

Plaats reactie