|
|
ook even voorstellen
18 berichten • Pagina 1 van 2 • 1, 2
ook even voorstellenHallo allemaal,
Mijn naam is Sven, 43 jaar, wonende in Sneek en sinds 2 weken ben ik in het bezit van een grijze (import) GL1500 uit 1988. Na jaren op een Yamaha Dragstar XVS 1100 classic gereden te hebben was ik toe aan iets anders. Iets minder vliegen en wespen op mijn kin zou fijn zijn. Nadat een vriend een Goldwing 1500 kocht waar ik even op ging zitten was ik om. Ik ben benieuwd.... Laat het voorjaar maar komen.
Re: ook even voorstellenWelkom Swen, ik weet zeker dat hij je zal bevallen.
Veel plezier op de wing en op dit forum, alleen de zit is anders. Veel plezier. Groet Tonnie
Re: ook even voorstellenWelkom Sven, kennen wij die fantastische vriend van je ook? Want iemand overhalen om een Wing te kopen, dat is pas een vriend.....
Groeten, Ronald
'Longa via est'
Re: ook even voorstellenhoi sven
welkom op het forum veel leesplezier en veel veilige km toegewenst op je nieuwe aankoop wie weet komen we mekaar wel eens onderweg tegen,sneek/franeker greets lemmens gl 1100 aspencade bj'82 greets
lemmens gl 1100 aspencade bj'82
Re: ook even voorstellenHaai Sven
Van harte met de nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers toegewenst. Ook welkom op het forum ik kan je vertellen dat het ook hier heel gezellig is. Er komen een paar mooie evenementen aan die door de forum leden worden georganiseerd. Het is een goede manier om ons te leren kennen. Dus probeer zeker te komen. groet martin De laatse 1200 kleur rood met cornerlights.
Re: ook even voorstellenHallo Sven, Welkom en veel rijplezier met je Wing....
Gr, uit het nu niet zo zonnige Zuiden, Wil Laatst bijgewerkt door JadKenJay op zo feb 07, 2010 11:39:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Gr, JadKenJay
Mijn Wing: GL1100 Aspencade '82. Goldwings don't leak, they are real bikes !!
Re: ook even voorstellenSven ook vanuit twello welkom op dit forum en veel veilige km gewenst .
gr.gerbet
Re: ook even voorstellenSven van harte welkom en veel veilige kilometers en plezier met je fiets.
Groet,
Peer.
Re: ook even voorstellenWelkom Sven
Je zal er geen spijt van krijgen . Het is mischien even wennen dat je na +/- 250km moet gaan tanken Want dan heb je nog geen zin om af te stappen Hou dit forum in de gaten met zijn evenementen . Die zijn altijd gezellig en het begint al met de voorpret . Groetjes Bert en Diana er is geen mooiere wing dan een goldwing
Re: ook even voorstellenWelkom Sven bij deze club , veel veilige en luxe kilometers toegewenst en
tevens veel rijplezier . groet ; Jan en Marjan
Re: ook even voorstellenmotorrijders zijn soms net mensen smaak en verstand komt met dee jaren
welkom en een goede en veilige zomer appie
Re: ook even voorstellenWelkom Sven!...........Zeer goed advies van die vriend van jou
Re: ook even voorstellenwelkom
greetz ferre een zilveren GW 1800 A9 + Garmin Zumo 660
blauwe CBF 600 A6 voor t'vrouwke.
Re: ook even voorstellenHallo Sven,
leuk dat je erbij bent. Heel veel plezier en nuttige zaken en plezierige ritten in combinatie met dit forum. Lammert Gl 1200 Aspencade '87 Donker rood met Corneringlights.
18 berichten • Pagina 1 van 2 • 1, 2