Weekend Duitsland

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie
wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: Weekend Duitsland

Bericht door wilco » 10 jul 2012, 20:06

Zo te lezen hebben jullie het super gehad, wat hadden we er graag bij willen zijn, maar volgend jaar gaan we er voor om er bij te zijn! mooie foto's allemaal hoor.....
Marcel en Lia, wat een geluk dat jullie niets beschadigd hebben, als alleen jullie ego! :wink: Zoals eerder gezegd, kunststof is te vervangen.....
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Weekend Duitsland

Bericht door De Motormuis » 10 jul 2012, 20:13

Mooie foto's Cor.


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Weekend Duitsland

Bericht door marcelk » 10 jul 2012, 21:01

lukt niet om foto's bij te voegen :(
Laatst gewijzigd door marcelk op 10 jul 2012, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes marcel en lia

wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: Weekend Duitsland

Bericht door wilco » 10 jul 2012, 21:02

Dat lijkt nogal mee te vallen Marcel, of lijkt het idd.... :?
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Weekend Duitsland

Bericht door marcelk » 10 jul 2012, 21:05

ja dat heb je juist het LIJKT meetevallen ben vandaag bijsturgis geweest en er is veelschade onder de kuip dus het valt NIET mee :evil:
groetjes marcel en lia

wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: Weekend Duitsland

Bericht door wilco » 10 jul 2012, 21:10

Dat blijft toch wel erg balen hoor, je kindje is beschadigd..... Succes met het herstel (en ik kon de foto zien door deze in een ander venster te openen....)
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Black Wing » 10 jul 2012, 21:10

Afbeelding
volgens mij was ik gewoon op muizenjacht :roll:
Groeten, Eric

Gebruikersavatar
Dushi
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 mei 2012, 19:04

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Dushi » 10 jul 2012, 22:01

Marcel, wat jammer dat de schade toch erger is dan in eerste instantie zichtbaar. Hopelijk kan alles weer netjes gerepareerd worden en kan je binnenkort weer lekker toeren op je motor.

Marco en ik zijn sinds een uur of 8 vanavond ook weer thuis. Zowel op de heen als terugreis hebben wij er een dag aangeplakt en hebben wij overnacht bij vrienden van mij in Landgraaf.
Wij hebben een hartstikke leuk weekend gehad en met zijn allen hebben wij enorm geboft met het mooie weer. Ons appartement was keurig netjes met alles er op en er aan en gelegen tegenover de campinggangers. Dus 's avonds nog even lekker samen met hen een biertje/wijntje gedronken en gezellig samen doorgebracht. De eerste avond was ik nog net snel genoeg om de de laatste zelfgemaakte bonbon van Jan te proeven. En ik moet jullie zeggen, ze zijn voortreffelijk dus binnenkort kan Jan aan de slag in zijn kelder 8)
Ronald, Peter, Jan en Erik gingen samen douchen en vergaten daarbij hun zeep en freundengeschmiermittel niet :mrgreen:
We hebben mooie tochten gemaakt. Zaterdag gingen een aantal mensen een stadje bezoeken, wat overigens begrijpelijk was. Echter bleef ik alleen achter met de "grote jongens" en brak het klamme zweet me toch wel uit. Maar ik moet jullie zeggen dat ik het idee had dat ik toch behoorlijk mee kon komen op mijn Pan. Het was in elk geval goed voor mijn zelfvertrouwen.
Zondag ben ik wel bij Marco achterop gegaan vanwege het natte wegdek. Ik vind dat nog steeds eng om te rijden en gezien wat Marcel en Lia is overkomen ben ik toch nog even wat voorzichtiger geworden.
Ook dat was een hele leuke rit en gelukkig waren we juist tijdens de regenbui in een lunchgelegenheid waar de lunch ondanks wat strubbelingen met de stroom uiteindelijk toch kwam. Na de rit kwam Monique met Quinten om te BBQ-en! Echt voortreffelijk geregeld, het was erg lekker! Monique, bedankt dat je de rit hebt willen maken om ons zo te verwennen!
Gister hebben we de terugweg naar Landgraaf gemaakt via een hele mooie route! Marco had een route gemaakt van zo'n 245 km, werkelijk via allerlei mooie weggetjes! We hebben heerlijk gereden en ik vond het jammer dat de rit al zo snel voorbij was! Deze route is voor herhaling vatbaar!
Na weer een nachtje bij onze vrienden doorgebracht te hebben zijn we vandaag weer via een lange route naar huis gereden. Nu lekker aan een wijntje en genieten van alle berichtjes en foto's! Ik heb ook nog wat foto's gemaakt en zal eens kijken of ik er een paar op het forum kan plaatsen.

st Bernhard

Re: Weekend Duitsland

Bericht door st Bernhard » 10 jul 2012, 23:30

Ook wij hebben erg genoten van het weekend.
Het was totaal bijna 1200 km maar het was het zeker waard.
Wat een heerlijke barbecue was het Peter. Ik wist alleen niet dat je ook spierpijn van het lachen kon hebben.
Marcel wat een pech met de ingewanden van je 1800. Maar ik weet zeker dat het weer in orde komt.
Wat ons betreft mag er volgend jaar weer zo'n weekend zijn, maar dan wat minder geolied :wink:
Groeten van Huib en Thea

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Karin Troost » 10 jul 2012, 23:59

Wat betreft dieren op de camping nog even het volgende euvel.
Vele weekendgangers onder ons zijn nu erg versierd met rode, vreselijk jeukende bultjes, door zeer mens vriendelijke stekebeestjes ons toebedeeld.
Heb er nog steeds veel plezier van :twisted: :mrgreen: krab, smeer, krab, smeer.
Daarbij zijn er buiten de stekebeestjes dus ook muizen en logeerden er ook mensen in vogelhuisjes :lol: :lol: zoals Marco en Monique, zij sliepen in de buchfink.
Ik weet niet of zij ook 's morgens door deze werden gewekt maar het zag er heel goed uit daarbinnen.
Ook op de camping hebben we beesten gezien in alle soorten en maten en we hebben er flink om kunnen lachen ( buikspieroefeningen :lol: :lol: ).
Eerst een beest op 4 poten met lange haren, ineens was het een beest met korte haren geworden en toen verdubbeld en gekrompen, we kwamen niet meer bij.
Dit maakten we op de terugweg ook in Adenau nog eens mee en moesten we weer lachen.

Dus goede raad voor volgende reis in Duitsland ofzo.... trek een lange broek aan met sokken en dichte schoenen en iets met lange mouwen.
Bij sommige was het ook in het gelaat te zien maar om dat nu ook af te gaan dekken :D :wink:
Ik weet niet hoe Black Wing er nog vanaf is gekomen want die heeft zich helemaal besmeerd met Deetspul maar hoor het nog graag van hem want een goede tip is veel jeuk en krabben besparen me wel waard.
Zo hebben we toch nog een souvenir voor thuis meegekregen.
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

Karin

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Karin » 11 jul 2012, 08:01

Ik dacht dat de stekende muggen me hadden overgeslagen, maar toen ik thuis mijn helm had afgezet bleek dat mijn hoofd vol zat met kleine bultjes.
En jeuken! :twisted:
Ze hebben me dus wel te pakken gehad.
En Gijs heeft niet één jeukbult opgelopen.
Kwam vast door de mallotige wijn! :lol: :lol:

peter

Re: Weekend Duitsland

Bericht door peter » 11 jul 2012, 08:10

Ook ik ben net als Gijs niet gestoken maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een goddelijk lichaam heb en toch regelmatig douche :lol: Ik neem dus aan dat Gijs de overeenkomst ziet zodat jullie daar wat mee kunnen. :lol:

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Black Wing » 11 jul 2012, 22:52

dat Deet spul helpt aardig, maar je moet het er wel opdoen voordat je gestoken word :mrgreen:
ik heb die muggen amper gezien zo klein zijn ze daar, anders had ik het wel eerder gebruikt,
ik denk dat Peter en Gijs juist niet te veel onder de douche zijn geweest, en ze door de lucht uit de buurt bleven :lol:
Groeten, Eric

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Weekend Duitsland

Bericht door bertzwanen » 11 jul 2012, 23:24

Mooie foto`s Cor
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Plaats reactie