Ik probeer eerst wel .
Ik ben de kleinste .
Als ik genoeg ruimte heb vertel ik het wel aan jullie .
|
|
Forumpromotie
37 berichten • Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: ForumpromotieIk probeer eerst wel .
Ik ben de kleinste . Als ik genoeg ruimte heb vertel ik het wel aan jullie .
Re: ForumpromotieJullie zijn natuurlijk altijd welkom, ik ben namelijk blij zoveel handige forumvrienden te hebben die mij kunnen helpen met de klussenlijst. Ik kan dan in de tussentijd jullie motor warmrijden terwijl jullie de schuur opruimen, sneeuw scheppen, lampen ophangen, WC betegelen, enz.
Ik weet dat Aspie heerlijk kan BBQ-en Bert kan fantastisch oberen
Re: ForumpromotieEn ehh... Chrit gaat binnenkort appeltaart bakken oefenen.
Re: Forumpromotiedelegeren das toch het werk indelen zodat je zelf niks hoef te doen, ik denk dat, dat mij het best afgaat.
dus als je zo iemand nodig heb kan je me altijd bellen.
Re: Forumpromotie[quote="tsmitje"]delegeren das toch het werk indelen zodat je zelf niks hoef te doen, ik denk dat, dat mij het best afgaat.
dus als je zo iemand nodig heb kan je me altijd bellen.[/quote] Dan delegeer je niet goed want als ze je bellen moet je toch aan het werk.
Re: Forumpromotienee hoor ik heb imand voor de telefoon.ik hof het dus enkel maar aan te horen.
en een ritje volkel is toch niet echt werken.
Re: ForumpromotieHaai Eric
de kaartjes zijn in de bus gegooid door het personeel van TNT. Nu is het mijn beurt om ze verder te verspreiden. bedankt martin
37 berichten • Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Keer terug naar Mededelingen van de webmasters Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast | |