mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Wup » 17 mar 2015, 00:31

Een vos verliest misschien zijn haren, maar niet zijn streken. :twisted:

Grtz. Wup
GOLDWING FOREVER!!!

Willemb
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 sep 2014, 16:45

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Willemb » 17 mar 2015, 01:13

http://www.wingsalmere.com/#!ook-voor-r ... /image_m8q" onclick="window.open(this.href);return false; :)

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 18 mar 2015, 13:43

tijgertje schreef:
nico72 schreef:
Don Fonzarelli schreef:Wat is er allemaal met dit bedrijf of die voorgaande bedrijven aan de hand van deze mensen in Almere dat er zo gereageerd wordt?
Ben ik erg nieuwsgierig naar.
Het lijkt me dat wanneer iemand willens en wetens de boel al jaren bedonderd hij geen enkel bestaansrecht heeft en geen enkele motorfiets verkoopt.
Of zijn het allemaal vermoedens en is het gebaseerd op 'van horen zeggen'?

Vrees dat er hier genoeg ervaring is met dit bedrijf
Fonz niet zo schijnheilig je zit er bijna elke week ,laat je opstoken om berichten te sturen aan ex klanten
Ik weet niet wie jij bent Tijgertje, maar ik ben stomverbaasd dit alles te lezen.
Er was mij totaal niets bekend van dit alles.
En klaarblijkelijk ken jij mij dus ook niet, anders kom je niet tot die vreemde opmerking dat ik mij zou laten opstoken. Dat is niet de aard van dit beestje.
Ik heb echter wel een sterk vermoeden dat bepaalde klanten en Barry, puur zakelijk gezien een wellicht wat minder 'gezonde' relatie tot elkaar hadden, waardoor er nu een soort van vetes worden uitgevochten. 'Met vrienden moet je wandelen en niet handelen' is een spreekwoord wat nog steeds opgaat.
Maar wie mij kent, weet dat ik mij daar verre van houd omdat het mijn zaken niet zijn.
Dat heet respect voor je medemens hebben.

Ik ben een klant van Barry, maar ook van Bikers Best en Motoport, ik kom ook bij MotoZoom en Hein Gericke, maar ook van Albert Heijn, de Gamma, Karwei en Praxis en ik kom ook erg graag op de markt. Ook daar bemoei ik mij niet met de relatie die die zaken(eigenaars/medewerkers) hebben met hun klanten.
Wanneer ik echter op FB en fora zaken lees die een winkel waar ik kom in een zwart daglicht stellen en er wordt getwijfeld aan de veiligheid van een product dat een winkel levert, is uit lijfsbehoud van mij en mijn passagier mijn interesse gewekt.
Ik zal zeker eens navraag doen bij Bikers Best of het zo is dat ik nu op een rijdende doodskist rijd, want dat vind ik nogal een beschuldiging.
Mocht dit zo zijn, zal ik daar zeker mijn maatregelen om nemen.
Het toeval wil dat ik op 6 april naar Renswoude rijd voor de Paasmeeting, dus ik zal daar zeker even naar vragen.
Mocht dit nou geheel ontkent worden door de mensen van Renswoude, zou het wel zo sportief zijn e.e.a. te rectificeren.

Ik zal jullie daar zeker van op de hoogte houden.

Ergo:
Ik ben gewoon nieuwsgierig waar al deze zeer forse beschuldigingen nu op gebaseerd zijn en of ik mij inderdaad zorgen moet maken om de veiligheid van mijn motorfiets waar ik inmiddels mee naar Zwitserland v.v. ben geweest. Diverse malen naar België en Duitsland en voor de zomer staan 2 ritten naar Zuid Frankrijk en Italië in de planning.
Dit lijkt mij dus een heel normale gezonde reactie en heeft niets met opstoken of andere narigheid te maken.

PS: gezien het feit dat Tijgertje onder die naam slechts 4 berichten heeft gepost op dit forum, heb ik sterk het vermoeden dat hier een persoonlijke veter wordt uitgevochten. Dat hoort niet op een forum thuis.
Wanneer je om welke reden dan ook een dispuut met elkaar hebt of in welke andere mate dan ook boos op elkaar bent, gekrenkt voelt of teleurgesteld bent in elkaar, spreek je dat als mannen onder elkaar uit in de privé sfeer, maar ga je niet op een forum mensen valselijk beschuldigen of anderszins in een kwaad daglicht stellen.
Laatst gewijzigd door Don Fonzarelli op 18 mar 2015, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
wilcom2005
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2012, 21:15
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door wilcom2005 » 18 mar 2015, 16:24

met ieder bedrijf is wel eens wat ja...ik ben ook ooit in almere geweest bij barry..paar nieuwe remblokjes achter gekregen ..prima gegaan ( door jeroen ) wat mij erg tegenstond is de manier waarop barry met jeroen omging ( die werd afgeblaft en uitgescholden waar klanten bij waren ) en tijdens een rit op zondag presteerde hij dat ook bij mij ..dat was de druppel.
met ieder bedrijf is dus weleens wat...goede klant geweest bij een zaak in renswoude...tot grote tevredenheid...veel geld naartoe gebracht..altijd gezellig ..tot ik echt omhoog zat en ze mij in de kou lieten staan ...dat was toen ook daar klaar helaas.
een bedrijf in Oss gebeld en die kwamen 's avonds om 22:00 op donderdag gewoon mijn motor ophalen in apeldoorn ..kijk dan ben ik blij ..mensen die service verlenen ...das het allerbelangrijkste !
Overal is wel eens wat ..kan ook niet anders...

gr wilcom2005
GL 1200 "Collector's Edition "

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 18 mar 2015, 18:19

Dat klopt helemaal Wilcom 2005.
En dat is ook zeker zo.
Maar wat er bij mij dan moeilijk ingaat is dat een winkel waar dan een mindere ervaring mee is geweest, op een forum met de grond gelijk gemaak moet worden.
Wanneer je een ervaring met iemand hebt gehad waar je niet gelukkig van werd, ga je er niet meer naar toe, simpel zat en daar is de kous mee af.
Wanneer je een dispuut hebt met iemand, spreek je het uit en is het over, of je laat elkaar links liggen. Maar zo'n volksgericht op een forum begrijp ik niet zo goed.
Ik ben als fotograaf, muzikant, motorrijder lid van erg veel fora en kom het wel vaker tegen.
Lekker trappen schelden et cetera van achter een toetsenbord vandaan.

Enfin, ik ga dat veiligheids verhaal uitzoeken in Renswoude en zal mijn bevindingen melden.
Wanneer mijn veiligheid en die van mijn passagier in het geding zijn, wil ik dat weten.

Gebruikersavatar
wilcom2005
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2012, 21:15
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door wilcom2005 » 18 mar 2015, 18:45

ik wil er dan nog wel 1 ding aan toevoegen Don ..renswoude is niet bepaald een onpartijdige zaak wat almere aangaat...houd dat in je achterhoofd .

gr wilcom2005
GL 1200 "Collector's Edition "

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 18 mar 2015, 19:16

Aha.
Kijk, dat is informatie waar ik wat mee kan Wilcom2005.
Het hoe en waarom Renswoude niet onpartijdig is, is voor mij niet boeiend, maar dat zet een dusdanige beschuldiging in een totaal ander daglicht.
Ik voel me direct al een stuk veiliger.
Dankjewel!

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door harmdeboer » 18 mar 2015, 20:00

wilcom2005 schreef:....renswoude is niet bepaald een onpartijdige zaak wat almere aangaat..
nee natuurlijk niet hun, ik, oss, en vele anderen worden iedere keer geconfronteerd met het prits werk uit almere!

Luister als barry een goede motor inkoopt verkoopt hij die ook... kilo's lichter chroom kun je beter los verkopen... (doen ze allemaal in meer of mindere mate)

Maar lees verd@#$ hier eens op het forum
Onderdelen kwijt
verkeerde onderdelen (van andere klanten)
Nep revisies
bedreigingen
onderdelen niet testen (2dehands verkoop)
Enzzz

op vele fora waarschuwingen voor de barry praktijken
belgie duitsland 10 tallen ontevreden/opgelichte klanten.



Ja hij zal ook vrienden goed voorzien... maar kijk uit hij bijt de hand die hem voed!!!

Dus mijn advies is make up your own mind!

Geen discussie maak je eigen keuzes maar zorg altijd voor goede informatie...

maar een zaak die goed is goed loopt zal nooit zonder verdomd goede reden zijn naam veranderen... en zelfs dan zou er onder zijn oude naam nog altijd goede informatie te vinden zijn over dat bedrijf
new field
new field 4 wings
4 wings
wings
allwings
jbwings

en dat allemaal in 15 jaar...
nee nee...
stinkt als de pest...
Laatst gewijzigd door harmdeboer op 18 mar 2015, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

peter

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door peter » 18 mar 2015, 20:09

Is het echt zo dat al die winkel eigenaren hier echt niet meelezen en echt niet weten wat er eventueel aan de service zou schorten :?: lijkt me echt sterk dat ze zo stom zijn. Ze zijn echt wel op de hoogte wat hier gebeurd en wat er over ze geschreven wordt. Verander je je service niet dan vis je op den duur achter het net.
Zelf heb ik ooit een akkefietje gehad met BB, daar heb ik hier over geschreven en naderhand is een en ander subliem opgelost en ook dat heb ik destijds geschreven. Dat laatste blijft vaak achterwege en dan blijf je zitten met een zwart imago.

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3906
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door director » 18 mar 2015, 20:53

Deze discussie komen we nooit uit, dit bedrijf heeft door allerlei dubieuze acties een slechte naam opgebouwd en blijkbaar ook een aantal goede en tevreden klanten.
Reacties van personen die zich blijkbaar alleen maar aanmelden om in dit topic anoniem te reageren komen niet echt betrouwbaar over, of deze persoon moet zich nog even netjes voorstellen ?

Het is overal wel eens wat, ook bij GL Parts, Motorport, Hens, Biker's Best, Wingservice en al die anderen maar daar worden die zaken blijkbaar snel en goed afgehandeld. Feit blijft dat de steeds wisselende namen en verhuizingen van dit bedrijf niet echt in zijn voordeel spreken en sommige zich wel erg begaan voelen met AllWings / 4Wings / JBWings.

Mocht deze discussie een ongewenste kant opgaan dat wordt deze gesloten.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 18 mar 2015, 21:03

Ik rijd nu 37 jaar motor en heb heel wat motorzaken en garages van binnen gezien.
De een beter dan de andere, maar ook een hoop prutsers.
Nadat mijn eigen handigheid vorderde en mijn gereedschap uitbreidde, ben ik het onderhoud zelf gaan doen.
Ging prima.
Er zijn altijd klusjes die wat minder te doen zijn op de stoep voor je deur, maar dan is er altijd wel een medelid op een forum waar je lid van bent die een schuur en brug heeft. En wanneer dat dan niet meer lukte ging ik naar een garage.
Helaas heb ik 2 hernia's gekregen en valt het thuissleutelen af en ben ik genoodzaakt wanneer nodig een garage te consulteren.
Tot op de dag van vandaag ben ik verbaasd over de service en kennis van het bedrijf waar hier zo negatief over geschreven wordt.
Ik kom daar nu ruim 2 jaar en ben eigenlijk niets negatiefs tegen gekomen.
Probleemloos sturen. Ettelijke duizenden kilometers heb ik er opzitten. Eerst met de 1200 en nu met een 1500.
Ook de door hen georganiseerd ritten zijn uitermate leuk en goed geregeld en georganiseerd.
Voor zo'n klein bedrijfje is het dan tochwel weer leuk dat er zo'n 30 motorfietsen op komen draven voor een mooie rit.
en daar zitten klanten tussen die er al veeeeel langer komen dan ik, maar ook dezelfde ervaringen hebben.

Dat er door slechte ervaringen negatief geschreven wordt over een bedrijf soit.
Wanneer er verteld wordt dat een bedrijf zijn klanten met levensgevaarlijke doodskisten de weg opstuurd is pure smaad en laster en is zelfs strafbaar.
En wanneer er negatief over een bedrijf geschreven wordt omdat er iets persoonlijks is voorgevallen tussen de eigenaar en de schrijver, zou m.i. het bericht(en) verwijderd moeten worden.

Overigens ben ik erg nieuwsgierig naar berichten over dit bedrijf vanuit Belgie en Duitsland, ik kan ze niet vinden op het internet.
Alle andere berichten op dit forum heb ik inmiddels gelezen en zijn uit 2011.

En nee, ik ben geen persoonlijke vriend van de eigenaar. ik hou zaken en privé gescheiden.
Ik hou gewoon van rechtvaardigheid en hou niet van iemand neersabelen en afmaken op een forum.
Veel is van horen zeggen en zo ging de heksenjacht en een volksgericht in de Middeleeuwen ook.

Dat een slechte naam vreselijk moeilijk is om te herstellen is duidelijk.
Maar continu oude koeien uit de sloot halen werkt daar ook niet echt aan mee.
Gewoon een keer zand erover, OF er een keer als volwassen mannen over praten, maar niet vanachter een veilig toetsenbord.

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door harmdeboer » 18 mar 2015, 21:54

Don Fonzarelli schreef: Overigens ben ik erg nieuwsgierig naar berichten over dit bedrijf vanuit Belgie en Duitsland, ik kan ze niet vinden op het internet.
Alle andere berichten op dit forum heb ik inmiddels gelezen en zijn uit 2011.

Succes met verder zoeken een gewaarschuwd mens....

https://www.google.nl/search?site=&sour ... ngforum.nl
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 19 mar 2015, 05:43

harmdeboer schreef:
Don Fonzarelli schreef:

Succes met verder zoeken een gewaarschuwd mens....

https://www.google.nl/search?site=&sour ... ngforum.nl
Inderdaad is het meeste gebaseerd op ervaringen uit 2011 en van dit Forum, maar niet uit België of Duitsland.
En al het andere zijn alleen maar waarschuwingen om het NIET te doen omdat er een aantal mensen een mindere of slechte ervaring hebben(van 2011).
M.a.w. een heksenjacht of volksgericht.
De Middeleeuwen herleven.

Het zijn vaak dezelfde namen die het vuurtje aanwakkeren en opstoken al dan niet onder een ander pseudoniem. Een soort perpetuum mobile. Zo ging Exota kapot dankzij de Vara.

Er wordt helaas niet vermeld dat er GW rijders zijn die door hun eigen stomme actie hun 1500 met zijspan in de prak rijden(dashcam bewijs is er) en dan komen huilen bij B omdat ze nu plots over een paar dagen niet met vakantie kunnen. Ze vergeten dan te melden dat er in dat bedrijf door een aantal mensen 24/7 is gewerkt om die persoon met zijn vrouw toch op vakantie te laten gaan. En zo zijn er nog wat voorbeelden.
2 omgevallen motoren tijdens een prachtige rit. Hoop stuk waaronder de o zo belangrijke spiegels. Iedereen zat aan het ijs en/of een andere versnapering. B zat/stond/lag te sleutelen aan de 2 motoren om ervoor te zorgen dat die 2 toch weer onderweg konden om de rit af te maken en er mee naar huis te kunnen. Hij gooide de motoren niet om hoor! Eigen stommiteit.

Hoor en wederhoor.
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken in het leven.
Het ziekenhuis waar ik werk krijgt lovende recensies en heeft enorm veel tevreden 'klanten'. Maar er zijn er altijd die door een bepaald iets minder tevreden zijn of ronduit zeer ontevreden. Dat zul je altijd houden.
Sommige mensen liggen elkaar niet en dan hoeft er 1 verkeerd woord te vallen en dan is de stemming gezet.
Sommige mensen houden van zoute drop, anderen van zoete. Ik zie gele GW's rondrijden en gifgroene. Ik heb liever een grijze.
Smaken, voorkeuren, bejegening er zijn legio factoren die meespelen.
Sommigen vinden het heerlijk om joviaal ontvangen te worden bij een garage met koffie en een praatje, anderen willen een meer 'straight to the point' behandeling. Er is geen bedrijf in de wereld met alleen maar tevreden klanten. O N M O G E L I J K.

Nogmaals; ik ben geen persoonlijke vriend, maar het gaat mij om de rechtvaardigheid. De tendens is hier een beetje dat het lekker makkelijk is om vanachter je toetsenbord weer eens even lekker je negatieve energie kwijt te kunnen over iemand die toch al de schijn tegen heeft.
Een deuk zit binnen een fractie van een seconde in een tank. Je bent uren bezig om hem er weer uit te halen, als het al lukt.
Geef iemand eens een kans en houd eens op om steeds maar weer 'oude koeien uit de sloot te halen'.

Zeker wanneer een persoonlijk dispuut hebt met B dien je dat niet hier 'op te lossen' of 'uit te vechten'.
Wees een man en bel hem op of ga om de tafel zitten, maar ga niet als een verongelijkt kind hier met een vingertje zitten wijzen terwijl je daar zelf iedere week rondhing en je motorfiets liet onderhouden en kwam slijmen om extra 'bling' voor op je fiets. Ga dan niet via Facebook een hele campagne opstarten om iemand de grond in te trappen en een wig te slaan tussen 2 collega's en slijmen bij de ene collega of hij je alsjeblieft even wil helpen met je GW terwijl je hier loopt te verkondigen dat ze levensgevaarlijke doodskisten de weg opsturen. Dat is smaad en laster en dus strafbaar.
"Grow up".
Hou op met dat kinderachtige gedoe en gedraag je eens als een volwassene.
Wees rechtvaardig en eerlijk.
Laatst gewijzigd door Don Fonzarelli op 19 mar 2015, 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Chris.Wolters
Berichten: 226
Lid geworden op: 09 nov 2014, 12:51
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Almere-Haven, Flevoland
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Chris.Wolters » 19 mar 2015, 07:43

Don,

Het klopt helemaal wat je schrijft ieder heeft zijn eigen mening en ervaringen en die ervaringen moet je delen. Zowel de slechte maar zeer zeker ook de goede ervaringen.
Ook wat een ieder ander schrijft klopt wel degelijk maar de grens tussen een mening en smaad,laster is in deze erg dun en daarmee ongepast.

Er zijn in NL ruim 3000 wing rijders als er twee of drie problemen met die meneer hebben is dat minder dat 1% van het wing bestand al zouden 10 mensen problemen hebben met deze firma dan nog is dat nihil.
Het wisselen van Naam en plaats kan ook oorzaak zijn van een eventuele financiële crisis en of moeilijke tijden.

Ik ben nog nooit bij die zaak in Almere geweest ik heb sinds kort een Wing (gekocht bij BB). Maar ik heb zoiets van kijken kan geen kwaad, dus dat ga ik zeker een keer doen. en dan mijn eigen conclusies trekken maar ik neem de waarschuwingen wel mee.

@director, slotje had ik al eerder verwacht.

Zo en nu aan de koffie.........
Candy Wineberry rode EU GL1500 Aspencade met aanhanger in kleur (1989) tweede trotse eigenaar. :D
Met Cruise Control,Imperial, Achteruit en de nieuwste variant ARZAO

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 19 mar 2015, 08:08

Chris,

Een mening en ervaring delen is zeker fijn. En dat een forum daar de mogelijkheid toe biedt is super.
Maar die mening eindeloos te pas en te onpas van stal te halen en blijven herhalen is een ander verhaal, zeker wanneer daar persoonlijke redenen aan ten grondslag liggen. Wanneer het een eenmalige ervaring is, hou er dan eens mee op.
Wanneer je dan ook nog loopt te verkondigen dat een garage motorfietsen verkoopt dan wel de weg op stuurt die levensgevaarlijk zijn, ben je al dik over de grenzen van het fatsoenlijke heen lijkt mij.
Bovendien worden er hier meningen/ervaringen verkondigd door lieden die de man nooit hebben ontmoet of de garage hebben bezocht.
Tja ............... 'hear say'

Mijn eerste koffie was er al rond kwart over 5 ;-)

@ director
een slotje op dit topic is fijn, maar dan zijn er nog wel wat meer topics die een slotje verdienen of zelfs de 'all mighty delete knop' zou rechtvaardigen.

Plaats reactie