Nu heb ik bij Motozoom een mooie gevonden, die kost € 169,00. Maar is het ook wat, mijn ervaring met echte motorjassen is miniem, vroeger had ik altijd een pilotenJack.
Deze is het, is deze voor die prijs in orde?

|
|
nieuwe motorjas en van alles over honden
46 berichten • Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
nieuwe motorjas en van alles over hondenNu mijn Wing EINDELIJK weer mobiel is moet ik ook een fatsoenlijke motorjas hebben. De oude was kapot en stond ook Suzuki op, dus dat is ook niks.
Nu heb ik bij Motozoom een mooie gevonden, die kost € 169,00. Maar is het ook wat, mijn ervaring met echte motorjassen is miniem, vroeger had ik altijd een pilotenJack. Deze is het, is deze voor die prijs in orde? ![]() Laatst bijgewerkt door JadKenJay op do feb 11, 2010 1:26:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Gr, JadKenJay
Mijn Wing: GL1100 Aspencade '82. Goldwings don't leak, they are real bikes !!
Re: nieuwe motorjashallo Wil,
kijk een eens bij louis in aken de zelfde motor jas maar dan goedkoper motozoom is een zuster onderneming van louis. http://www.louis.de/ kijk hier maar eens voor het adres. ga er ook geregeld een kijkje nemen. en je kan daar ook passen en meten, kan je bij motozoom ook wel maar dan moet je even naar utrecht of amsterdam rijden. of naar de motobeurs in utrecht gaan vindt je jassen genoeg voor een leuk prijsje
Re: nieuwe motorjasBedankt, heb ff gekeken, hebben inderdaad dezelfde jas, en € 10,00 goedkoper. en aken is voor mij ook dichterbij, ben er in 10 min, en dan kan ik ook passen, weet ik zeker of hij past
Gr, Wil Gr, JadKenJay
Re: nieuwe motorjas
ze zitten in het zelfde complex waar bauhaus ook in zit tegenover de tuv ongeveer. en 10 euro goedkoper en de verzend kosten niet en koffie
Re: nieuwe motorjasKwam ik vandaag in Geleen, ff op bezoek bij familie en pronken met m'n Wing, en zitten we net aan de koffie, wordt er gebeld wat denk je
Bleek het ook nog een bekende te zijn van mijn lagere school, en ook van de Lindenheuvel in Geleen. Wat is de wereld toch klein he?? Gr, Wil Gr, JadKenJay
Re: nieuwe motorjas
de wereld is zeker klein, maar dan had je gelijk wat achtergrond info over je GW gekregen, waren daar nog schokkende dingen bij, of was hij netjes en zonder mankementen ingeruild. Japie de Cipier.
![]() als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven. en als je niet luistert, zal je ook niets horen. schuik@hotmail.com
Re: nieuwe motorjasJa hij was afgeleverd met de mankementen die ik ben tegengekomen,(startmotor.dynamo.accu.spanningsregelaar) en omdat hij het te duur vond om te laten maken,(ruim € 2000,00) heeft hem toen ingeruild tegen 2 scooters, voor hem en z'n vrouw. En Vos heeft toen geprobeerd mij die dure reparaties aan te smeren. Gelukkig kwam het aan het licht voordat de garantie was verlopen, en het buiten de afspraak viel die ik gemaakt had voor de verkoop. De motor zou in goede rijstaat verkeren, vooral omdat mijn Burgman kreeg die in perfecte staat verkeerde. Die hij nu te koop heeft staan voor € 3300,00. Maar nu is hij volgens hem verder wel in orde, en hij heeft er ongeveer 15 jaar mee gereden en al die extra's erop heeft een vriend van hem gedaan die hem in '97 heeft ingevoerd van Amerika. Al dat extra's was voor ruim Fl 10.000,00:
Dus met een beetje geluk heb ik nu niet veel problemen of grote reparaties meer.... Gr, Wil Gr, JadKenJay
Re: nieuwe motorjasBeste Wil
Ik ben blij dat je de naam vos gebruikt en niet de huidige naam van dit bedrijf . Want ik zelf heb daar een perfecte 1500se gekocht . En buiten het balhoofd lager is er niets kapot gegaan tot nu toe alweer 3 jaar later. Maar zelfs dat lager werdt voor niets gemaakt en kreeg ook nog een leen motor voor die dag gratis . Ik had 1jaar garantie en dit lager ging natuurlijk 2 maanden na de garantie stuk . Geen enkel probleem bij die motor zaak . Daar kunnen ze hier in Breda nog een voorbeeld aan nemen . Maar verder wil ik hier niet op in gaan dat is al eens eerder op dit forum gebeurt en dat is niet ten goede van de sfeer hier . Verder een hele mooie jas Wil Groetjes Bert en Diana er is geen mooiere wing dan een goldwing
Re: nieuwe motorjasik probeer hier ook niet de zaak op zich slecht te maken, alleen heeft hij nog wat oude nukken van hou het vroeger er aan toe ging, want nu na deze laatste reparatie werdt er nergens overgesproken, geen gezeur of zo, wensten me gewoon veel succes verder. vond alleen dat het beter was geweest dat ze de motor eerst in orde hadden moeten maken, en dan pas te koop zetten. nu heb ik bijna 4 weken al deze motor en heb hem nu pas 2 dagen voor de deur staan, en dat had ook anders gekund, want het is voor mij het enige vervoer middel. maar nu is toch alles weer in orde, hoop ik.. heb al wat gereden ermee en alles gaat goed..... Dus, water door de maas... vooruit kijken...
Gr, Wil Gr, JadKenJay
Re: nieuwe motorjasGelukkig want ik heb niet graag die hondjes van jou achter mij aan Bert er is geen mooiere wing dan een goldwing
Re: nieuwe motorjasKan je niet hard genoeg lopen Bert?
Ik denk eigenlijk dat ze je te taai vinden...... Groeten, Ronald
'Longa via est'
Re: nieuwe motorjasNou Diana vindt mij nog soepel genoeg hoor
En bij honden verlies je het altijd op snelheid RonalT . Het is de tacktiek die je moet beheersen maar die kan ik nog niet Liever een kwaaie hond in zijn hok Dan tien in je broek Bert er is geen mooiere wing dan een goldwing
Re: nieuwe motorjasJa Ja die 2 zijn echt gevaarlijk hoor!!
Alleen andere honden zijn ze niet zo blij mee, meestal... Jay normaal is er niets aan de hond maar wanneer de ander naar Kenyo wil gaan, terwijl die aangeeft dat ze niets wil hebben van de andere hond, dan beschermt hij haar en pakt onmiddelijk en laat niet meer los, de ander heeft dan niets, maar kan ook niets meer... Ze bijten eigenlijk nooit echt door, ze schakelen alleen de ander uit, en dan los ik het op, en dat weten ze.... Gr, Wil Gr, JadKenJay
Re: nieuwe motorjasja bert vooral als het russische kontenbijters zijn moet je uitkijken.
die zijn nogal gericht op wit of blank zitvlees. moet je een tijd op de wing staan. maar dat is voor ons wel mooi om te zien en te lachen.
Re: nieuwe motorjasDit zijn mijn "gevaarlijke" honden.
![]() ![]() Gr, Wil Gr, JadKenJay
46 berichten • Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4